Julegavesjåpping

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Har du begynt å tenke på julegavesjåpping da? Jeg har begynt :) (men jeg bruker å være ferdig i oktober/novembe hvert år da.

Tenkte faktisk på det igår ;) at jeg må begynne lage liste snart ;) tenker d blir en del nettshopping iår, men begynner nok ikke før til høsten..Pleier være ferdig før 1.des, prøve på litt tidligere iår :)

Uff, jeg bruker IKKE å være tidlig ute, men i år må det prioriteres i god tid tror jeg. Ikke sikkert desember blir noen god shoppemåned! ;)

Å herregud, det har jeg ikke ofret en tanke engang! Men jeg som pleier å gjøre sånt i midten av desember burde jo kanskje vurdere å IKKE gjøre det i år, haha! Ikke så keen på å føde på et kjøpesenter midt i julestria - uten at noen får seg en julegave;)

Enda en julegave ble kjøpt i dag :) Og har tenkt å sette meg ned å se over listene senere i dag :)

Jeg pleier alltid å handle julegaver etter eksamenene, dvs sånn etter 10. desember... tror ikke det er den beste planen i år :P

Alle "mine" ønsker seg hjemmestrikket, så nå er jeg igang med 2par raggsokker til pappa/bestefar. Mamma/bestmor har jeg ingen planer for ennå. Har planer om å strikke lue og votter til søstrene mine, genser til mannen og sjal til svigermor.

Har ikke begynt enda, men tenkte å begynne rundt september, skal vertfall være ferdig i november.
Ellers blir det julegaveshopping på mannen :P

Back
Topp