Julegaveshopping

Latterfrosken

Forumet er livet
I dag skal jeg og kjærsten ut på julegaveshopping tror jeg, hvis han kommer hjem tidlig fra jobb. Deilig å ha med han, så slipper jeg å stresse rundt alene...
Mulig vi slår på stortromma og kjøper en liten sofa til å ha i baren vår..[;)]
Med mitt høye blodtrykk, er det greit å ha en til å kunne bære å passe på at alt er bra.
Hvordan er det med shoppingen deres? Begynt eller snart ferdig?

Flink du da... Har liksom ikke tenkt så mye på det.
Masse annet som har stått i hodet på oss, men nå må vi begynne.
Greit å være ferdig, men her i gården er det alltid i siste lita.
Løper som regel rundt lille julaften og julaften for å handle inn det siste..
Men det er ikke aktuelt i år.

Skulle telle over nå hvor mange jeg hadde igjen, trodde jeg var sånn ca ferdig, men den gang ei..ble liksom ikke ferdig å telle nå..[>:]
er så senil for tiden..
Altså, vi har ca 8 igjen og kanskje fler ja.. Pluss Thea har bursdag i romjulen, så da blir det bursdagsgave der også

Er nesten ferdig med hele slekta jeg.. men det er fordi det vanker kalendere på hele gjengen omtrent.. men jeg og boyfrienden tar kanksje resten av julegaveshoppinga til helga?? håper egentlig på i morra jeg for jeg vil ut av huset...hehe...
Man blir ganske strandet uten bil og lappen[:'(]

Ikke ferdig, og etter et tappert forsøk i går på max 30 min, AAAAAAAAAANER jeg ikke hvordan jeg skal få shoppa i år.
Ugg

har ikke begynt enda stresser aldri med gavene tar det litt etter litt,, det er jo hele kosen med julen og shoppe litt og ta litt lunsjer osv,,

ikke helt ferdig enda, men snart [:D]

Jeg har kosa meg med julegaveshopping i et par måneder jeg..
men nå begynner jeg å slippe opp for folk å kjøpe til[8|] dvs.. jeg er egentlig ferdig, men er så glad i å gi bort ting, så det blir nok et par gaver til før jeg gir meg helt[;)]

har vært og haldlet litt i dag, hadde noen få igjen.. så nå er det bare samboen og snuppa mi igjen.. men jeg vet hva dem skal få[:D]

Back
Topp