Julegaver

Hege23

Glad i forumet
Har dere begynt å tenke på julegaver?????

Jeg har tenkt den tanken: Orker jeg å gå høygravid rundt på kjøpesentere i Desember?
Mye folk, å masse stress?

Så jeg skal være flink i år og være ferdig med alt det der de siste tre ukene før jeg har termin 17.Des-05.

Men det er ikke like lett å finne ut hva man kan kjøpe til de forskjellige?
Noen tips der ute kanksje?

Dyr julegave (alt fra 1000-1700kr)
Feks til kjæresten (eller kanksje en god søster som liker joggesko?

Lag dine egene nike sko :) Velg farger,evt skrive på et navn..
Design den helt sånn som du vil ha den... Veldig morsomt!

Prøv på deres hjemmeside:
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jhtml?ref=global_home#home

Til min søster har jeg kjøpt 6mnd sats kort :) Hehe..
For jeg vet at jeg får det av typen i julegave *ler*
Vil ikke trene alene......

Så sliep er jeg

Jeg har bestilt mye på internett. Har vært på kjøpesentert også, men jeg sliter alt, får svettebyger og blir svimmel i det jeg kommer inn.

Bestilte 4 flasker vin til vennepar og søsken med samboere og ei flaske wiskey til pappan min, på vinmonopolet si hjemme side

Kortholdere til mine 2 fjortiss brødre og til minste broren til sambo.

Støvsuger til tastatuert til min store brør som sitter foran pc hele dagen ( han er sånn IT mann)
Og damedrill til mamma, for hun er ny skilt.

Damedrill???? Den likte jeg :)

Ikke si det du Madde, hehe. jeg og samboeren min har 5 tantebarn vi skal kjøpe til av alder: 12.7.4.3.1 Det er ikke så lett. Mange av de har ALT fra FØR og da blir det problemmer :)

Har tenkt mye på julegaver, men siden jeg ikke har fått lønn siden august [:@] har jeg ikke fått gjort stort med saken!

Jeg har vel planlagt nesten alle julegavene jeg. Har kjøpt en så langt.
Vi er fem søsken som spleiser på gaver til hverandre, unger og foreldre. Er jeg som finner ut av alt og stort sett jeg som kjøper dem.
Så jeg må gjøre det snart!!! Ellers blir det nok også litt bestilling på nett i år.

Jeg får også skikkelige hetetokter så fort jeg kommer inn i en butikk. Jeg vrenger av meg klærne, og finner meg en juice eller noe vann, og sitter litt. Da orker jeg ihvertfall noen runder! [;)]

Jeg synes det er kjempeartig å handle julegaver jeg da. Bruker mye tid på å finne den rette gaven til alle. Er en så deilig følelse når de viser de er fornøyde med gaven de fikk!

Gleder meg til jul!

Hva kan man kjøpe til kjæresten sin?????????????????

Kjærester er vanskeligst syns jeg.

Med meg så har han fått en fin klokke, gavekort på tatoovering, parafyme, og i år så skal han få et modell seilskip i tre, som han har gått og slevet på lenge.[;)]

Julegaver til venninner: GAVE KORT PÅ MC DONALDS *ler* + en vin flaske

Annet tips til julegaver til venninner:
Et lite speil (f.eks de til 15kr på IKEA) med en oppmuntrende tekst på rammen[;)]

Eller for eksempel et bilde av dere sammen i ramme. Ei venninne gjorde det, genialt.

Til samboer har jeg fått han til å krysse i et reklameblad som kom.. Med verktøy i. For han har veldig mye, og ønsker seg enda mer!
Synes faktisk all reklamen som kommer nå er lurt jeg, for da ser jeg igjennom de, også finner jeg på masse gode gaveideer. Tror jeg selv ihvertfall!

smart du ~Fiorelina~ :) menm da må jeg jo finne på en hyggelig tekst?
Er det noen her inne som har noen fine venninne dikt?

Jeg har skrevet ""moses-velsignelsen" på et par..
(Herren velsigne deg og bevare deg, Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig, Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg fred)

For de som føler DET unaturlig er det jo koselig å skrive noe sånt som at:
- DU er helt fantastisk, glad for at du er min venn!
- Søsken ved tilfeldighet - venner ved valg (til søsken, f.eks..)
- Venner er for hjertet hva sola er for blomstene..

e.l.

Takk for alle forslag :)

Kom gjerne med flere.. for jeg er tom for ideer[;)]

Jeg er snart halvferdig jeg [:)]
Gidder ikke å stresse rundt med enda større mage enn jeg har nå altså!
I desember skal jeg pynte til jul tidlig og ha jul hele måneden UTEN noe stress. Har forresten termin på julaften [;)]

Spennende, da!!

Vi er omtrent ferdige med julegavene.. bare de vanskeligste igjen[8D]

Jeg har gjort det enkelt og greit i år, jeg har brent en haug med bilder ned på en cd med tekst og litt slikt. har man eldre barn kan man gi bort en cd med bilder av de på [:D] nå får en jo kjøpt cder hvor man kan lage bilde på selve cden man brenner på [:D]

Back
Topp