julegaver

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
jeg mangler fortsatt en del gaver, og håper på å plukke opp noen gode tips her.

jeg har ikke lyst å bare kjøpe "skjorte til far og kjole til mor" hvis dere skjønner.
er det noen som har kjøpt noen litt originale/morsomme gaver til noen?

jeg trenger tips til to nevøer (8 og 13 år) svigerinne, pappa, samboer, svoger og svigerfar..

spytt ut alle ideer da[:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

te foreldrene våre skal me kjøpa bildekalendera, å ei korg me nåke godt kanskje. Vurdere ost, kjeks å vin, så då bli litt av gave oppbevart i kjøleskap[:D] Dei har jo som regel "alt" uansett, så da e jo allti vanskelig, så me gjer da enkelt!

Nevøa e om regel og vanskelige når en ikkje kjenne di. eg har nåken eg slite me eg og[:D]

Mannen i hus får ingenting[:D] No i oppussingo så kjøpe me heller nåke stort te huse sammen[:)]

bildekalender har vi også laget til alle mann. det er jo super gave[:)]

sånn mat og vinkurv var jo lurt. veldig smart gave til foreldre som har alt.

ORIGINAL: flotte

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

te foreldrene våre skal me kjøpa bildekalendera, å ei korg me nåke godt kanskje. Vurdere ost, kjeks å vin, så då bli litt av gave oppbevart i kjøleskap[:D] Dei har jo som regel "alt" uansett, så da e jo allti vanskelig, så me gjer da enkelt!

Nevøa e om regel og vanskelige når en ikkje kjenne di. eg har nåken eg slite me eg og[:D]

Mannen i hus får ingenting[:D] No i oppussingo så kjøpe me heller nåke stort te huse sammen[:)]

Her får de par spa på arena...det må jo være deilig. Så bildet av barna..samt at de få noe interiørgreier fra zanz i lillestrøm.

Nevøen din..hm..gavekort på gokart? hoysmann i oslo?? Litt gøy å utfordre foreldre og på det da...
Kult belte, lue, kinobilletter(gavekort)..??

Så er det jo fint med abonnement på ett blad..vimenn, fhm, kamille osv...

Liker rosendalserien, eva solo, og så elsker jeg nettshoppe.. jeg ønsker meg kokebok holder jeg til kjøkkenet.syntes det er så fint..Så har george jensen en råstilig kaffekanne...

Det går ann å bestille personlig sjokolade og..på nettet..

bildekalender har vi også laget til alle mann. det er jo super gave[:)]

sånn mat og vinkurv var jo lurt. veldig smart gave til foreldre som har alt.

Er kjempe dårlig på  å finne på gaver jeg også, men til nevøen min har jeg kjøpt sånn StarWars Lego det stod øverst på ønskelista hans(kanskje det er noe for nevøen din også)[:)]

Her skal jeg følge godt med, ser jeg.

Vi trenger gave til nevøer på 7 og 12, nemlig [:)][:)] (og niese på tretten, som allerede har blitt et luksusdyr og neppe nøyer seg med hello kitty-ting fra HM [:D])

her var mye tips.. her må jeg vissxt følge med;)
SUPER tråd[:D]

Back
Topp