Julegaver

Trin

Forumet er livet
I dag har jeg vært sååå flink!
Vært ute og handlet litt julegaver. [:)]
Fikk kjøpt til de venninnene jeg bytter gave med, fra farfar til kjæresten og fra farfar til Viktoria.
Mamma var med og handlet også julegave til Viktoria.
Hun får det søte ullsettet fra Lillelam jeg har ønsket henne så lenge. Se så skjønt det er!

Mamma kjøpte også nye Robeez-tøfler til henne.
Lua er fra farfar, også kjøpte jeg babyakebrett i tillegg.
August og Nesing ligger klart i skapet, til foreldrene mine og foreldrene til kjæresten har jeg bestilt forstørrede bilder av Viktoria og laget fotobøker. Blir spennende å få de i posten og se hvordan de ble!

Så da gjenstår vel egentlig bare kjæresten (ligger vel an til at gaven blir konsertbilletter til hverandre!), farfar og et par bebiser. Jippi, nå er jeg i ruuuute! [:)][:)][:)]

OI-OI-OI, sååå flink du har vert!!![:D][:D]
Kjempe imponert!!
Det ullsettet var nyyyydelig!!!!!!!!!Gleder meg til å se bilde av lillemor i det..

ja du har jammen vært kjempe flink! høres ut som om det blir mye fint og spennende til jul hos dere [:D]
ullsettet var jo bare kjempe fint da!

Så effektiv du er da, imponerende! [:)]

Jeg hadde store planer om å være ferdig med julepresangene før 1. desember i år, men har ennå ikke begynt, så tror jeg ligger litt tynt an.. [8D]

Det ullsettet var kjempefint! Så deilig å være i rute og slippe alt julegave-stresset i desember [;)]

Back
Topp