Julegaver

En tråd i 'Februar 2020' startet av Toffifee, 2 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Hvordan ligger dere an med julegavehandlingen? :)
    Jeg er ferdig med de aller fleste nå, ser jeg. Mangler vel bare 2-3 stykker. Synes det er deilig å gjøre det nå mens formen er sånn tålig :)

2. Madeline Flørter med forumet

Oi! Så flink du er:)
    Jeg har ikke planleggingen engang jeg:D

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  3. Allyy Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️ Februarbarna 2020

Har bare gaver klart til tantene mine :hilarious:

• Liker Liker x 1
  4. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Pleier å være ferdig ved disse tider, men i år trur jeg det blir null jul og gaver. Vi får se, hvis det blir jul så kommer jeg sikkert bare til å lage karamell og kaker til de fleste for å slippe så mange utgifter i år.

• Liker Liker x 1
  5. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Har kjøpt ett par og planlagt flere.
    Så er sånn tålelig etter skjema.

• Liker Liker x 1
  6. Milliusen Blir kjent med forumet

Jeg har handlet noen men det står fortsatt igjen en hel del:) Føler uansett jeg er i god rute da jeg som regel pleier å utsette det til tett oppunder jul.
    Mitt "problem" er at jeg gjerne vil alle skal bli så veldig glad for gaven sin! Ender derfor som regel opp med beslutningsproblemer og overtenking :facepalm:
    Kanskje det er noen her inne som har veldig gode tips for "de som har alt"?

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  7. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 1 Sep 2020
  8. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Har bare tantebarn og svigers igjen før vi er ferdig :joyful: Pleier aldri å være såpass tidlig ute, men siden vi ikke aner hva desember bringer i år så. Så slipper evt mannen og holde på med det om jeg skulle finne på å være på sykehuset da:p

• Liker Liker x 1
  9. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Godt i rute med julegavene ja :) Håper å gjøre ferdig alle de neste par ukene:) Vil absolutt ikke stresse i siste liten i år da formen allerede er veldig varierende :dead:
    Koselig å nyte desember uten shopping♥️

Forresten; er det noen av dere som ønsker dere/vet dere får babyutstyr el av familie til jul?? :happy:

• Liker Liker x 1
  10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 1 Sep 2020
  11. Mammali Glad i forumet Februarbarna 2020

Jul er fortsatt laangt unna her. Jobben tar det meste av tida. Familielivet resten.

• Liker Liker x 1
  12. Bruspulver Forelsket i forumet

Vææææ, har ikke begynt en gang :scared001:greet008

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  13. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Vi ønsker oss en tripp trapp stol (Og nyfødtsete) til babyen :)

Har ei babyønskeliste og ei juleønskeliste vi har delt digitalt med familien. Er helt greit for meg om ting fra babylista havner under treet.

• Liker Liker x 1
  14. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Har kjøpt noen julegaver til ungene og til nieser og nevøer siden det var 30% på all lego hos extra-leker for noen uker siden, og har spleiset på abonnement til stefaren min sammen med brødrene mine. Pappa og stemor ønsker seg gavekort til det lokale kulturhuset der de bor, så det fikser jeg i forbindelse med utsending av julekort. Så alt i alt ligger jeg ikke så verst an syns jeg :)

• Liker Liker x 2
  15. Ingeniørmamma Glad i forumet Juliknøttene 2022 Februarbarna 2020

Har ikke begynt! Men pleier å kjøpe en del på nettet, så må bare få inn noen ønsker før jeg kan handle!

• Liker Liker x 1
  16. inux Forelsket i forumet

Har MANGE igjen enda... Har kjøpt to stykker, men har begynt å planlegge en del fler. :)

• Liker Liker x 1
  17. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Ferdig med alle utenom til mannen :)

• Liker Liker x 2
  18. Maru246 Forelsket i forumet

Jeg gir opplevelser i gave! For eksempel et kurs som passer mottakerens interesser!

• Liker Liker x 1
  19. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Julegavehandel? Hvilken julegavehandel? :p

Neida. Joda. Neida... jeg pleier å lage en liste allerede i januar, hvor jeg kan føre opp forslag. Så noen ting er tenkt ut allerede, men jeg har ikke handla en eneste liten ting. Regner med at det meste skal komme på plass før jul, men jeg gruer meg litt for å finne noe til mannen.

Jeg et egentlig ganske gavelei. Jeg ønsker meg ingen ting og det gjør veldig få av de andre jeg kjenner heller. Alt jeg trenger er på en måte for dyrt til å ønske seg (støpt dekke i kjelleren, ny kledning og vinduer til huset, bil...) :hilarious::hilarious::hilarious:

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  20. Lilipoop Andre møte med forumet

Jeg var i Spania for et par uker siden og hadde egentlig ikke tenkt så mye på julegaver.. Helt til jeg var på et kjøpesenter med en Primark og endte opp med å handle 6 bæreposer med julegaver og ting til den lille :laughing001 Sparte nok en del penger der, samt handlet en fin whiskey til min far i tax-free :happy112

• Liker Liker x 1

Del denne siden