Julegaver

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Prøver å ordne mest mulig av julegavene før babyen kommer så jeg slepper å løpe rundt med en baby på armen... Hva tror dere gavekort på kino eller på middag? Er til mine besteforeldre...

Det er fin gave. Jeg fokuserer alltid på gaver til foreldre, svigers og besteforeldre at det skal være noe ikke de tenker på selv. Middag ute, kino, velvære og konserter etc. [emoji4] til svigermor sin bursdag nå for litt siden kjøpte jeg gavekort på lokal hudpleie. Hun elsket det [emoji173]️

Besteforeldrene mine hadde nok hatt mest glede av middag :-) Utrolig fin julegave da :-)

Prøver å ordne mest mulig av julegavene før babyen kommer så jeg slepper å løpe rundt med en baby på armen... Hva tror dere gavekort på kino eller på middag? Er til mine besteforeldre...
Spør jo hva slags alder de er i og mtp hørsel og filmer de kunne int, seg i, Gavekort på en god middag må jo være mer midt i blinken vel?

Jeg hadde nok kjøpt gavekort på middag, med mindre de er veldig glad i film.

For et genialt gavetips, den tror jeg at jeg må låne :) Om de er folk som liker å gå på kino må det være en super ide :)

Back
Topp