Julegaver

Ambriel

Forumet er livet
Sommerfuglene 2017
Hei!

Tenker dere å gi julegaver til de små? I så fall hva? Trenger litt tips til nyttige ting :happy:
 
Det blir vel noe klær vil jeg tro. Hun kommer jo ikke til å bry seg :)
 
Det blir vel noe klær vil jeg tro. Hun kommer jo ikke til å bry seg :)

Nei, er litt sånn jeg også tenker. Samtidig så er det jo første jula dems, så vil gi en liten gave, om ikke annet for tankens skyld :p I tillegg så kommer det vel spørsmål fra familie om ønsker, så greit å ha noen alternativer :happy: som nr 3 så har vi jo det meste etter storesøsknene:happy:
 
Vet ikke, men noe blir det. Om ikke for hennes del (nr. 3), for hun trenger jo ikke noe, men for at søsknene skal se at hun "betyr like mye"... Storebror i huset er veldig opptatt av rettferdighet ;)
 
Hun vil ikke skjønne så mye, men kanskje en bok vi kan ha glede av å lese for henne :)
 
Nei, er litt sånn jeg også tenker. Samtidig så er det jo første jula dems, så vil gi en liten gave, om ikke annet for tankens skyld :p I tillegg så kommer det vel spørsmål fra familie om ønsker, så greit å ha noen alternativer :happy: som nr 3 så har vi jo det meste etter storesøsknene:happy:

Ja det er jo sant. Ærlig talt så aner jeg ikke hva Lillejenta trenger. Kanskje har hun alt hun trenger, kanskje trenger hun en body. Og når barnet har eldre søsken så er det stor sjanse for at man har mye fra før, så man trenger ikke de praktiske gavene heller.
 
Vi kjem til å ønske ho penga, både til sparing og til ny bilstol nr 4 her, og ho har egentlig alt ho trenger. Storesøskena skal få kjøpe en gave som dei har lyst til
 
Her blir det nok sånn at hvis noen vil gi noe får det bli gavekort på b.h, veldig greit til nyttårssalget og bhgoppstsrt i august. :)
Ellers har vi mye bøker og leker etter storebror, så hun får kose seg med fin julepynt og papir. Det er nok inntrykk på en sånn dag uansett, og hun skjønner det jo ikke. Kanskje en gave fra storebror til lillesøster da:)
 
Jeg kom på at Stonz kan være en super gave :)
 
Vi tenkte å kjøpe en fin julekule hvert år som hun kan samle på. Dette har foreldrene mine gjort for meg og det synes jeg er så koselig å tenke på når jeg pynter treet
 
Her blir det nok en dukke siden storebror ikke har det :)
 
Satte inn penger på konto den første jula til junior❤️
 
Vi gir nok ingenting, hun har alt hun trenger. :) storebror skal få gi en liten ting til henne, og så familiemedlemmer som ønsker det :) Tipper hun synes papiret er morsommere enn gavene :p
 
Back
Topp