Julegaver

Isa28

Glad i forumet
Jeg er HELT blank på hva jeg skal kjøpe til samboeren min til jul.. Noen som har gode tips? :D

Det kommer jo litt an på pris og interesser. Jeg har ofte kjøpt konsertbilletter el hvis det er noe han liker som kommer på nyåret. I fjor var det øypass (men det passer nok litt dårlig i år).

I år tror jeg han skal få vinterjakke, for det trenger han og da er det greit med det som julegave.

Ellers ønsker han seg alltid plater, bøker og skiutstyr

Det kommer jo litt an på pris og interesser. Jeg har ofte kjøpt konsertbilletter el hvis det er noe han liker som kommer på nyåret. I fjor var det øypass (men det passer nok litt dårlig i år).

I år tror jeg han skal få vinterjakke, for det trenger han og da er det greit med det som julegave.

Ellers ønsker han seg alltid plater, bøker og skiutstyr
Tenkte litt på vinterjakke jeg også :)

Jeg har kjøpt billetter til stand up show med Dagfinn Lyngbø, og hotellovernatting :) vi har ikke sovet alene sammen uten barn på 14 mnd nå så det blir godt :)

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til mannen og ikke hva jeg ønsker meg.... Heldigvis er det noen uker igjen :happy:
Følger med på tråden her for tips!

Hei :) så greit med en sånn tråd!
Jeg er helt blank selv.. vi skal til syden i jula og han foreslo at vi skal sløyfe gave og heller bruke pengene på hygge der nede.. vi gjorde det samme i fjor. Ønsker å ha en gave rundt treet i år:-) så har egentlig landet på å gjøre det.

Hvor mye kjøper dere for til mannen?

Jeg er helt blank selv.. vi skal til syden i jula og han foreslo at vi skal sløyfe gave og heller bruke pengene på hygge der nede.. vi gjorde det samme i fjor. Ønsker å ha en gave rundt treet i år:-) så har egentlig landet på å gjøre det.

Jeg brukte ca 1500kr :)

Jeg er helt blank selv.. vi skal til syden i jula og han foreslo at vi skal sløyfe gave og heller bruke pengene på hygge der nede.. vi gjorde det samme i fjor. Ønsker å ha en gave rundt treet i år:) så har egentlig landet på å gjøre det.

Det varierer veldig. Helt avhengig av om han trenger noe eller om det er noe spess. Er det noe det uansett må gå penger til kan jeg legge endel i det, men vi har helt felles økonomi så da er det greit sånn. I fjor kjøpte jeg ukespass på øya. Det koster 2500,- men hovedgaven var vel egentlig at jeg med det ga han lov til å gå dit hele uka mens jeg tok ungene morgen og kveld. Vanligvis bytter vi på og tar kanskje to dager hver. Pengene hadde gått uansett, men han fikk hele uka.

Min får mest sannsynlig Norrøna fjørå flex1 bukse :) Han fikk Norrønajakke til bursdagen og trenger turbukse så da passer det bra :)

Min får friends på dvd og pondus bøker. Tidligere har han fått samsung smartklokke, skyting på skytebane, tursko, tur til England og kjøre superbil på bane(40årsgave) og tur til Voss i vindtunell.

Blir vel noen nyttige gaver, ull og slikt, han er snekker og jobber mye ute i de kalde mndene:)

Back
Topp