Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte litt på vinterjakke jeg ogsåDet kommer jo litt an på pris og interesser. Jeg har ofte kjøpt konsertbilletter el hvis det er noe han liker som kommer på nyåret. I fjor var det øypass (men det passer nok litt dårlig i år).
I år tror jeg han skal få vinterjakke, for det trenger han og da er det greit med det som julegave.
Ellers ønsker han seg alltid plater, bøker og skiutstyr
Det hørtes kjempekoslig ut!Jeg har kjøpt billetter til stand up show med Dagfinn Lyngbø, og hotellovernatting vi har ikke sovet alene sammen uten barn på 14 mnd nå så det blir godt
Aaaaner ikkeHva skal dere ønske dere i julegaver?
Lurte på å ønske meg gavekort på mammashop heheHva skal dere ønske dere i julegaver?
Akkurat sånn er det her også heheVet ikke hva jeg skal kjøpe til mannen og ikke hva jeg ønsker meg.... Heldigvis er det noen uker igjen
Følger med på tråden her for tips!
Jeg brukte ca 1500krHei så greit med en sånn tråd!
Jeg er helt blank selv.. vi skal til syden i jula og han foreslo at vi skal sløyfe gave og heller bruke pengene på hygge der nede.. vi gjorde det samme i fjor. Ønsker å ha en gave rundt treet i år så har egentlig landet på å gjøre det.
Hvor mye kjøper dere for til mannen?
Det varierer veldig. Helt avhengig av om han trenger noe eller om det er noe spess. Er det noe det uansett må gå penger til kan jeg legge endel i det, men vi har helt felles økonomi så da er det greit sånn. I fjor kjøpte jeg ukespass på øya. Det koster 2500,- men hovedgaven var vel egentlig at jeg med det ga han lov til å gå dit hele uka mens jeg tok ungene morgen og kveld. Vanligvis bytter vi på og tar kanskje to dager hver. Pengene hadde gått uansett, men han fikk hele uka.Hei så greit med en sånn tråd!
Jeg er helt blank selv.. vi skal til syden i jula og han foreslo at vi skal sløyfe gave og heller bruke pengene på hygge der nede.. vi gjorde det samme i fjor. Ønsker å ha en gave rundt treet i år så har egentlig landet på å gjøre det.
Hvor mye kjøper dere for til mannen?