Julegaver

Så langt har jeg ikke kommet enda nei. Hehe. Jeg er mer den typen som sitter halvpanisk på nettet to siste ukene;)

Vurdert å ønske tripptrappstol, newborn Seat og gjerne seng til storebror xD strikkeklær

Nei, det har jeg ikke begynt å tenke på. Heldigvis lenge til enda :)

Jeg er alltid ut i siste liten hvert år :p blir vel slik i år også.
Selv tenker jeg å ønske meg en del ting til baby til jul, evt gavekort jeg kan bruke på det :)

Tipper vi ikke trenger å si at vi ønsker oss ting til babyen. Det blir nok kun gaver til babyen :p

Har ikke tenkt på egne ønsker, men begynt å handle til andre slik at jeg skal slippe storhandel før jul med magen. Kanskje det kan bli en tradisjon fra i år, for er alltid så sent ute! :p

Jeg er ferdig med 6 julegaver. De har jeg laget selv da. Kommet godt i gang med kalendergaver også. Orker ikke å være ute i siste liten og bruke mye penger på gaver.

Har ikke tenkt på til meg selv ennå, men jeg har planer om å starte tidlig i år ihvertfall, men det har jeg hvert år! :p Men tror jeg skal handle en del på nett i år. Sist jeg gikk gravid hadde jeg termin i januar, å det å handle julegaver i siste liten var ikke så lurt :o

Vi kjøper ikke gaver til så veldig mange, så syns det å handle gaver i nov/des kan være hyggelig :) Få litt stemning :)

Hehe, Jeg har en datter som er født i november. Pleier ikke orke å tenke på julegaver før fødselsdagen hennes er overstått:P

Back
Topp