Julegaver

Babysyk91

Gift med forumet
August 2018
Noen her inne som har begynt å tenke på julegaver til sin bedre halvdel enda? Samboeren min er på reisejobb nå, og fikk nettopp melding om at han har funnet og bestilt den perfekte julegave til meg, som kommer om 5-6 dager.. Og kostet et femsifret beløp! Jeg er såååååå nyskjerrig, og merker kverna surrer i hodet nå; Hva har han funnet på? Og hva skal jeg finne på til en mann som har alt?:o jeg har ikke like bra inntekt som han, jeg har kun studielån akkurat nå på 3500kr utbetalt i mnd.. Noen tips til bra julegave som ikke koster skjorta?:)

De mennene jeg kjenner får aldri nok klokker, så det er mitt tips:)

De mennene jeg kjenner får aldri nok klokker, så det er mitt tips:)

Han er ikke stor på å bruke klokker, enda han har 3-4 stk.. Men når han skal pynte seg litt så hender det seg at han bruker en av klokkene sine.. Kan jo hende at han kommer til å bruke en klokke han har fått av meg litt mer *håpe* :) Fikk klokke av han i bursdagsgave, og han fikk ny bilradio av meg..Han er generelt veeeldig flink med å finne flotte gaver til meg i hverdagen også, og jeg syns slik er ekstremt vanskelig.. Er første seriøse forholdet jeg er i, så har liksom ingen erfaring vedrørende kjærestegaver whatsoever :p

Første jula jeg og mannen var sammen fikk han en fin kortmappe som jeg graverte inni. Ikke så dyrt, men ble satt veldig pris på

Fikk gaven av mannen igår da han ikke klarer å vente til jul Fikk en Kenwood major kjøkkenmaskin med alt av utstyr, riktignok ikke femsifra (like greit!), men stort og dyrt nok likevel!:)

Har bestilt en personlig kalender med bilder fra vårt første år sammen, og en skjærefjøl i glass med bilde av oss to og sønnen hans på:) Tenker å gi flere små gaver innpakket hver for seg:) Hadde jo vært ypperlig å bli gravid nå for så å gi han beskjeden på julaften iform av bilde av positiv test, men det får være opp til skjebnen (og EL + aksjer) ;);)

Back
Topp