Julegaver

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Noen som har begynt å tenke på julegaver til de små enda? Jeg vet ikke hva vi skal kjøpe til henne... Vi har jo så mye fra før etter guttene, både Brio togbane, masse duplo, pet shop, kjøkkenutstyr og lekemat, bøker, puttebokser og puslespill. Hun har dukker og dukkevogn, sånne 'sparkebiler' til å sitte på, alt hun trenger av klær og vel så det. For øvrig så liker hun best å klatre overalt, rive utover/rote i skuffer og skap og gjøre 'ugagn', så hva i alle dager kjøper vi da? ;)
 
Jeg er så kjip at jeg tenkte at hun ikke får noe i år heller... Hun får jo det hun trenger når hun trenger det.
Men kjøpte en barnespark på tilbud, den står i boden og er ikke skrudd sammen ennå.
Kanskje hun kan få den.

Kanskje dere kan kjøpe ski? Eller noe hun kan ha til senere, f.eks. et gravert armbånd.
 
Ski kunne kanskje vært noe ja, takk for tipset! :) Hun har armbånd og smykker i massevis også. Nesten flaut synes jeg, at vi har så mye, når det er så mange som ikke har noe... Vi deler av det vi har da, sender til flyktninger og barnehjem og sånn, men likevel flaut å ikke vite hva vi skal kjøpe/ønske ungene til jul og bursdag. Det er jo masse vi ikke har også, men vi TRENGER liksom ikke noe mer.
 
Er så vanskelig med gaver til lillebror. Han har alt han trenger og ikke trenger etter broren. I og for seg greit nok for oss for vi kan bare gi penger i samme str. som gavene til broren. Men familien er vanskelige og klarer ikke gi penger. Hittil har jeg tenkt ut årskort på Hunderfossen (bikker nok 90 cm til sommeren) og en liten barnelenestol fra Ikea.
 
Vi har kjøpt dukkevogn :)

Her er det vi ønsker oss fra familien:

Junior pute
Plus plus
Lego
Puslespill
Store my little pony (usikker på om det finnes)
Jellycat kaniner i alle størrelser
Ull i str 92
Vårjakke/skalljakke fra Polarn og pyret
Klær i str 92
Hunde "bamse-slange" fra Rommate
Skypute Rommate
Bøker

Vi har så si ingen leker.
 
Back
Topp