Julegaver

Crayzie

Forelsket i forumet
Marsboerne
Nå begynner det å nærme seg jul. Hvordan ligger dere an med innkjøp av julegaver?

Hvert år tenker jeg å begynne tidlig sånn at jeg kan kose meg med forberedelsene til jul, og hvert år har endt opp med å bli seint ute.
Så har jeg vel kjøpt 8 gaver, så da er jeg vel ca halvveis. Er kjempefornøyd med det. Må sette meg ned en dag og lage skikkelig oversikt slik at jeg ikke glemmer noen. Heldigvis kjøper samboeren selv til familien på sin side, så slipper jeg å tenke på det. :)
 
Er vel ca halvveis jeg også. Kjøper til både hans og min side. Må sette meg ned å pakke inn en dag så jeg får oversikten over hva jeg mangler. Problemet er bare at det er 8 stykk som har bursdag mellom november og januar i tillegg. Så må kjøpe 2 gaver til de :p
Men har vertfall funnet ut sånn ca hva jeg skal kjøpe til alle, så det er egentlig bare å ta en effektiv shoppingrunde en dag uten mann og barn, så blir jeg nok ferdig! Begynner å dra seg til på jobb nå, så greit å bli klar før det smeller helt der.
Må lage litt hjemmelaga godteri til tanter og onkler. De pleier å få det sammen med litt god kaffe/te/øl/vin alt etter hva de liker. De har jo alt, så da blir de glad for sånne ting. De sitter å gleder seg til godteriet hver jul, og sparer på det så lenge de kan :p
 
Ikke handlet inn enda, men begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe. Pleier å ha en handledag med søsteren, og da pleier det meste å være i boks etter det:)
 
Skal bare lage sånn kalender med bilder til mamma og pappa, og så skal jeg kjøpe til søstrene mine.
Kjøper ikke til fler.
 
Kjøpt til nevøer og til pappa.
Huff, mange igjen!
 
Mangler 1 til storebror (årskort på Hunderfossen), mer til broren min, noe til mannen fra gutta. Mamma og pappa får kalendere og bilder også pleier de få en ting i tillegg så den tingen mangler jeg. Blir enten en pakke til hver eller en sammen.
 
Mangler 1 til storebror (årskort på Hunderfossen), mer til broren min, noe til mannen fra gutta. Mamma og pappa får kalendere og bilder også pleier de få en ting i tillegg så den tingen mangler jeg. Blir enten en pakke til hver eller en sammen.
Hvor bestiller du kalender fra?
 
Hvor bestiller du kalender fra?
Jeg lager selv. Kjøper tomme bildekalendere hos bokhandelen. Og limer inn bilder jeg har fremkallt. Da kan jeg få flere bilder på hver side, har ikke sett noen ferdigkjøpte med det
 
Jeg lager selv. Kjøper tomme bildekalendere hos bokhandelen. Og limer inn bilder jeg har fremkallt. Da kan jeg få flere bilder på hver side, har ikke sett noen ferdigkjøpte med det
Jeg har sett det. Men ikke i butikken da, hjemme hos noen. Kjedelig med bare ett bilde ja, jeg liker sånn med mange.
 
Jeg har sett det. Men ikke i butikken da, hjemme hos noen. Kjedelig med bare ett bilde ja, jeg liker sånn med mange.
Ja, det finnes nok et sted. Jeg har ikke sett så nøye heller, synes det går greit å lage de selv og minst like fint blir det:) Tenker at prisen nok blir omtrent den samme også.
 
Nå er det ikke mange gavene som mangler. Men den verste gjenstår fremdeles, den til samboeren. Utenom den så tror jeg bare det er et par til. Også må jeg få bestilt kalender av guttene snart.
 
Fedig med to hele og to halve ;) Skulle være tidlig ute i år jeg se! Men vet hva jeg skal ha til alle da. Satser på å være ferdig i mandag, tirsdag..
 
Hva kjøper dere til marsbarna forresten? Og til storesøsken? Stella får Playtray og en jakke, Oliver får Snowracer og vinterdress. Vet de får leker fra alle andre kanter :)
 
Hva kjøper dere til marsbarna forresten? Og til storesøsken? Stella får Playtray og en jakke, Oliver får Snowracer og vinterdress. Vet de får leker fra alle andre kanter :)
Casper får vinterdress, "sko", heldress av ull og balaclava (?) av ull. Sander ønsker seg ikke så mye og han får alltid masse så han får bare minecraft til ps3 og en trapmaster til skylanders trap team.
 
Her blir det ingen gaver til mitt eget barn, har jo akkurat kjøpt ny vogn og sykkelvogn/pulk.
Kjøpte gave til søsteren min idag, pysj fra Lilleba. Og hun andre skal få gavekort på Kicks.
Har også fått ordna album til mamma og svigers, og bildekalender til mamma.
Pappa ønsker seg rødvin.
Tantungene får noe til lekestue.
 
Like mange igjen. Aner ikke når jeg skal få kjøpt de.
Hadde håpt jeg skulle få bestilt bildene og kalenderen i dag, men neidda.

Jeg blir matt..

Frøkna skal få et smykke av oss. Emaljert hjertesmykke fra gullsmeden, mannen har kjøpt noen vinterstøvler jeg ikke har sett.
 
Mangler til mannen fra barna. Han klarer ikke bestemme seg for hva han ønsker seg, men det ordner seg vel;) Lillebror får gåbil fra oss, en leke fra broren og litt annet småtteri. Storebror får årskort på Hunderfossen av oss, Ninja Turtles ting fra broren og hot wheels bane fra nissen;) Og bukkene bruse bøkene, elsker dem:)
 
Back
Topp