Julegaver

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Husker i fjor at vi hadde en tråd om julegaver hvor vi gav hverandre tips og skrev litt om hva vi kjøpte:)

Det er så greit syns jeg:D

Noen som har begynt på julegavene enda?
Har dere mange å kjøpe til?

Hva ønsker dere til mini? De har jo nettop hatt bursdag;)

Har ikke begynt å tenke engang :P bortsett fra ting ungene da :)

Vet ikke helt hva dem skal ønske seg..men kommer hvertfall til å ville ha noen klær til dem :)

Denne har jeg lyst å kjøpe til Leoh da :D
1414843369021.jpg

Har ikke begynt å tenke engang :p bortsett fra ting ungene da :)

Vet ikke helt hva dem skal ønske seg..men kommer hvertfall til å ville ha noen klær til dem :)

Denne har jeg lyst å kjøpe til Leoh da :D
Vis vedlegget 86008

Hehe, ok. Her har jeg tenkt en stund:P
Har kjøpt noe også;)
Begynt på begge tanteungene.

Planes, den var jo råstilig:D
Her ønker jeg alt han ikke fikk til bursdagen til jul igjen;)
Det er bl.a. noe mer ullklær, trillekoffert, bergans ryggsekk.

Hehe, ok. Her har jeg tenkt en stund:P
Har kjøpt noe også;)
Begynt på begge tanteungene.

Planes, den var jo råstilig:D
Her ønker jeg alt han ikke fikk til bursdagen til jul igjen;)
Det er bl.a. noe mer ullklær, trillekoffert, bergans ryggsekk.

Her måtte jeg bli ferdig med bursdagsgaver før julegaver :P

Hehe ja syns den var kul :) men får se da..han interesserer seg jo kun for kjøretøy!:P

Her måtte jeg bli ferdig med bursdagsgaver før julegaver :p

Hehe ja syns den var kul :) men får se da..han interesserer seg jo kun for kjøretøy!:p

Jada, ser den. Greit å få det unna først. Men nå går det jaggu fort frem til julaften også !!

Kult. Her er en ball like interesant som en bil:D

Jada, ser den. Greit å få det unna først. Men nå går det jaggu fort frem til julaften også !!

Kult. Her er en ball like interesant som en bil:D

Ja bare 1 mnd til desember :D:D:D

Jo faktisk ball er noe interessant her å :) nen favorittene er 2 biler fra filmen "cars" som fetteren har glemt igjen her :P

Ja bare 1 mnd til desember :D:D:D

Jo faktisk ball er noe interessant her å :) nen favorittene er 2 biler fra filmen "cars" som fetteren har glemt igjen her :p

Det går sinnsykt fort dit altså.
Jeg vet Oliver får akebrett til jul iallefall, for det står allrede på garasjen:P Mams kjøpte når hun var her nå så vi kan ta i bruk med engang snøen kommer;) Ellers gir mange penger, noe som er genialt for da setter vi rett inn på kontoen hans:D

Han må ikke få de tilbake da:P haha

Det går sinnsykt fort dit altså.
Jeg vet Oliver får akebrett til jul iallefall, for det står allrede på garasjen:P Mams kjøpte når hun var her nå så vi kan ta i bruk med engang snøen kommer;) Ellers gir mange penger, noe som er genialt for da setter vi rett inn på kontoen hans:D

Han må ikke få de tilbake da:P haha

Akebrett har vært veldig populært hos jentene :) må få skaffet et til Leoh å om Liana fortsatt skal bruke sitt :)

Haha nei jeg tenkte å kjøpe 2 nye (samme) til fetteren..for han er hekta på filmen..hehe

Akebrett har vært veldig populært hos jentene :) må få skaffet et til Leoh å om Liana fortsatt skal bruke sitt :)

Haha nei jeg tenkte å kjøpe 2 nye (samme) til fetteren..for han er hekta på filmen..hehe

Det kan du jo gjøre. Sikkert smart:D

Vi kommer også til å ønske det som står igjen på ønskelista etter bursdagen:
servise og bestikk fra rice
Mer ulltøy:)
Barneaskjetten fra tupperware
Sitteunderlag til turbruk
Lue fra Reima i neste str
Akebrett

Vi kommer også til å ønske det som står igjen på ønskelista etter bursdagen:
servise og bestikk fra rice
Mer ulltøy:)
Barneaskjetten fra tupperware
Sitteunderlag til turbruk
Lue fra Reima i neste str
Akebrett

Sitteunderlag var ikke dumt:D
Jeg syns vi aldri får nok ulltøy til han jeg:D

Her blir det ønsket ull ja. Det er et must nå når han begynner i barnehagen. Og tursekk, lekekasseroller og lekemat. Poden elsker å sitte i stolen sin å se på mamsen lage mat.

I know! Går jo ikke i annet hele vinteren! Det går et sett om dagen, så det skal litt til å få for mye, ja...

Helt sant. Sitter å ser på nettet på ull nå. Lurer på å bestille noe mer. Har en del, men trenger mye mer. Og en stund til julaften enda:P

Her blir det ønsket ull ja. Det er et must nå når han begynner i barnehagen. Og tursekk, lekekasseroller og lekemat. Poden elsker å sitte i stolen sin å se på mamsen lage mat.

Her ønskes også tursekk, for det fikk han ikke til bursdagen. Ønsker fra bergans her:)

Er det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne?? :P dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!

Back
Topp