Julegaver

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Noen som har begynt? Eller planlagt? Hvem får hva? :D *fisker etter tips*

Jeg har ikke kommet lengre enn å planlegge at folk får disse hersens tøflene jeg gnåler om. Hvis de blir ferdig. :rolleyes:
Tror kanskje E får noe fornuftig og kjedelig. Han skjønner jo ikke hva vitsen er, og syns stort sett at papiret er mer spennende enn det inni.:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Uff, har ikke begynt:-/ like treg hvert eneste år!! Har ikke peiling på hva jeg skal gi noen. Har tenkt litt på å få laget slik kalender til besteforeldre ..
 
Besteforeldre:
kalender fra oss søsken, med bilder av våre barn
bok (krim)

Tantunger 1-10 år:
Blafre matboks
Tegnesaker
Drikkeflaske til sykkel med holder
Dukkeklær
Fotballsokker
"En pingles dagbok"-bøker (serie)
Pekebok
Tøfler
Votter

Søsken:
ullklær
boksere (haha)
interiørting type pute og pledd

Lillegull ønsker seg:
blafre matboks
blafre drikkeflaske
liten sekk (bergans)
Dukke med myk kropp
Torbjørn Egner bok

... så langt men ikke lenger
 
Jul? det er leeeenge til jul :p

Nei, noen skal få tøfler og vaskekluter :p ellers skal vi lage kalender med bilder av lille :)
Så har jeg ikke orket å tenke mer!
 
Besteforeldre:
kalender fra oss søsken, med bilder av våre barn
bok (krim)

Tantunger 1-10 år:
Blafre matboks
Tegnesaker
Drikkeflaske til sykkel med holder
Dukkeklær
Fotballsokker
"En pingles dagbok"-bøker (serie)
Pekebok
Tøfler
Votter

Søsken:
ullklær
boksere (haha)
interiørting type pute og pledd

Lillegull ønsker seg:
blafre matboks
blafre drikkeflaske
liten sekk (bergans)
Dukke med myk kropp
Torbjørn Egner bok

... så langt men ikke lenger
Her var det mye gode tips:) takk for det;-)
 
Nesten ferdig :) i allefall med planleggingen... Noe som skal bestilles og noe skal strikkes... Men så og si ferdig ja :)
Oldeforeldre får bilde av lille med ramme pluss en liten ting
Besteforeldre (våre foreldre ) får kalender fra lillen, og fra oss får de litt forskjellig, eks superundertøy, genser, glass
Våre søsken får også kalender, klær, jaktkniv,spill,

Ellers så har vi kjøpt en del spill og bøker på tilbud.. Og så strikker jeg litt... Hadde tenkt å strikke tøfler i nissegave, men av ni par har jeg strikket en halv tøffel, så vet ikke helt hvordan det prosjekter går :/
 
til foreløpig minsten ønsker vi oss sophie la giraffe badesett så han har noe å pakke opp selv og putle med på julekvelden (evt juleformiddag da jeg tviler på sovegutten er våken når vi er ferdig med julematen engang :p ) og så er felles ønske til ham + meg og samboer økonomisk bidrag til søskenvogn...

storesøster er det litt værre med, planen var et stor lego-friends sett...men hun har vist gang på gang at hun ikke kan stoles på med de små-lego-greiene. Hun tar bare ikke et nei for et nei og kommer konstant dragende med det inn i stuen hvor ungene har felles lekeområde. Felles lekeområde skal være blottet for ting som er farlig for han på nå 8mnd! så etter flere beskjeder, tidvis kjeft og til slutt varsel om konsekvens...måtte til slutt konsekvens iverksettes så nå står ALL smålego på loftet til over nyttår... :( mulig jeg er streng men jeg var 1) RASENDE da det var 2.gang samme dag og hun hadde fått tilsnakk flere ganger den uken for det samme og 2) vettskremt da J var 5cm unna å få tak i en figur, den hadde gått rett i gapet på ham, slukhalsen... så hadde jeg ikke vært så ute av meg og drita lei hadde det kanskje blitt en uke på loftet...nå ble det til 1.januar...

besteforeldrene lider av har alt og trenger ingenting-syndromet.. svigermor fylte 60 i juli og vi har ennå ikke klart å finne bursdagspresang engang!

oldemødrene skulle få bildekalender....etter festen til nevnte 60årsdag, som fant sted forrige mnd, forsvant speilrefleksen min med masse bilder på som jeg ikke hadde fått lagt på pc da den hadde hatt nedetid :/ SHIT altså :'(
går fortsatt og håper det skal dukke opp...

og full i svangerskapshormoner som jeg er, er jeg bare trøtt og lei. Lyst å gå i hi til hele julen er over.

men denne tråden var jo nyttig for ideer så jeg får snoke innom den iblant og se hva mer som kommer :p
 
Last edited:
Vi skal gi kalender med bilder av barna til alle foreldrene og besteforeldrene våre! Tantebarna kommer nok til å få klær tror jeg. Søsknene våre får nok interiørting, blir nok å dra på Løten Lys å handle litt :) Får se om det kommer opp flere gode ideer her :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Lillegull gir i gave:

Oldeforeldre:
Bilde av lille

Besteforeldre:
Bilde/kalender av lille
Fot og håndtrykk evet maler hun bilde ;)
Et smykke/skjerf til bestemødrene :)

Fra oss alle:

Tantebarn 0-12 år:
Klær
Leker
Badehåndkle med motiv av feks justin bieber ;) disney... Etc
Tøfler

Søsken:
Badehåndklær
Skjærfjøler
Neglelakk +div negleting
Så vet jeg ikke...

Foreldre:
Litt forskjellig! Ikke helt funnet ut hva alle skal få :)

Venner/faddere:
Interiørting
Noe koselig fra snuppa :)


❤25/2-13❤
 
Masse flotte tips!
(lurer på hvor hjernen min befinner seg i år, jeg pleier jo å ha planlagt hver gave ned til den minste detalj en uke etter sommerferien)
 
Jeg driver å lager på fotoknudsen.no nå, er tilbud ut oktober :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Jeg driver å lager på fotoknudsen.no nå, er tilbud ut oktober :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
oi, bra du sa :) må se om jeg klarer å finne frem 12 bilder da :) huff! Bare 12! Har jo sikker mange tusen fine! Hehe :p de har tilbud på julekort ut oktober også, så tenkte å ta bilder til det neste helg :)
 
Back
Topp