JULEGAVER!!

LykkeligMamma83

Forelsket i forumet
Hvordan går det med julegaveinnkjøp??

Kjeder meg litt jeg også, samboer er på jobb, og jeg sitter alene på stua og har et skikkelig "skravlebehov", så da får jeg også lage en tråd og skravle litt i ;)

Jeg er faktisk nesten ferdig med gavene!!!! Har ikke pakket de inn enda, men de er i hus!! :) Har bare noen få igjen.

Det er første gang at jeg nesten er ferdig så tidlig. Har alltid stresset masse med det, og handlet alt etter at desemberlønna har kommet på konto. I år bestemte jeg meg for å være flink, og jeg vil bruke adventstiden til å kose meg mest mulig. Vil ikke ha noe stress i år. Pga formen min, så takler jeg også stress fryktelig dårlig, så da er det godt å ta det litt innimellom. ;)

Jeg har ikke begynt og blir bare mer og mer stressa. Men har ikke noe som helst julestemmning, er bare trøtt og sliten om dagen. Og da er det såå vanskelig å finne på noe å kjøpe til andre... klarer ikke å finne ut hva jeg selv ønsker engang!

Julegaver til mannen er kjøpt og pakket inn. Skal kjøpe julegaven til mini til uken tenker jeg og gaven til datteren til mannen venter bare på å bli kjøpt. Ellers har jeg bestilt gave til svigermor og svigerfar.
Mangler til:
Mannens 6 søsken 
Min ene søster
Oldeforeldre på mannens side (blir nok innrammet bilde av mini)

(Min familie feirer ikke jul)

Så vi har ikke kommet så langt, men har heller ikke så mange å handle til :)

Huff, jeg har ikke begynt på julegavene! :S
Det er såå vanskelig! Har ingen ide om hva jeg skal gi til noen heller...:S
Folk ønsker seg jo ingenting lengre... De fleste kjøper jo det de har lyst på eller mangler med en gang.. går ikke å venter på jul så de kan ønske seg det liksom! :P
Like vanskelig hvert år det her!

Jeg er nesten helt ferdig. Mangler en gave og å bestille gavebilder fra fotografen som vi var hos sist uke. Alle jeg har kjøpt er ferdig innpakket også :) Begynner tidlig hvert år jeg, synes det er deilig å slippe å bruke "alle" pengene som kommer inn i desember på julegaver, kjekt å spre det litt utover på flere lønninger. Så i adventstiden skal vi bare kose oss :)

Vi var på tur med Color Magic i helga, og der ordnet jeg 25 julegaver, og har som sagt bare noen få igjen.

I fjor tok ikke samboeren og jeg oss "råd til" julegaver til hverandre. Vi kjøpte heller litt større gaver til sønnen vår, og hans sønn. Istedenfor gave, så bestemte vi oss for at vi skulle reise bort bare vi 2 før neste jul. Og det var den turen vi var på i helga (gutta var hos "svigers", og vi var på tur og bare koste oss - DIGG!!!). Så vi har egentlig bestemt oss for det i år også. Vi har stort sett det vi trenger, så å gjøre noe bare vi 2 helt alene, er den beste julegaven! - syns vi ihvertfall.. :) Viktig å ta vare på hverandre, og huske å være litt kjærester. :)

off jeg har ikke kjøpt en eneste... Er i gang med å skrive liste da, så når det er gjort er ikke shoppinga så vanskelig! 

Jeg har ikke fått kommet skikkelig i gang med julegavene enda... og begynner egentlig å bli litt stressa!! Men det er begrenset hva man klarer å få gjort når man bor på sofaen.. har prøvd oss på et par turer ut, men etter et kvarter er jeg som regel helt ferdig. Blir svimmel og uvel.. Krysser fingrene for at det magisk går over snart!!

Lanikai skrev:
Jeg har ikke fått kommet skikkelig i gang med julegavene enda... og begynner egentlig å bli litt stressa!! Men det er begrenset hva man klarer å få gjort når man bor på sofaen.. har prøvd oss på et par turer ut, men etter et kvarter er jeg som regel helt ferdig. Blir svimmel og uvel.. Krysser fingrene for at det magisk går over snart!!

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg har kjøpt to julegaver, og de er 2 bøker som er kjøpt på nett. Syns jula kommer alt for fort i år :(

Fins mye fint å bestille på nett da.. br.no for eksempel.. Masse fine leker - og det er billigere på nett enn i butikken (sier de ihvertfall). Veldig lettvint om man ikke orker å reise ut i masse butikker, å heller kjøpe på nett. :) Bestilte noen gaver på nett i fjor, og det var veldig deilig.

Også på for eksempel pølsemannen.no er det veldig fine spekematgaver som man kan bestille. Fine gaver til de som har alt. :)

Back
Topp