Julegaver?

febissbebiss

Glad i forumet
Familen har allerde bynt å spørre om hva Theo ønsker seg til jul.....eller hva vi ønsker til han er vel mere riktig. Meeeeeeeeen I HAVE NO CLUE!!! hva skal man ønske seg da?

Hva har dere satt på/skal sette på lista til deres skjønne små?

Ullklær i 92, bøker og turutstyr.....

Ullklær
dukkehus (småland.. er det det heiter??)
møbler til dukkehus.. fytti kor dyrt!
liten gitar :) har ei som spiller luftgitar dagen lang

Skal ihvertfall sette opp lego, noe lengre er vi ikke kommet

Hahahaaaa...bøgis trone og bøøøøgis rocky´s :) er bare 3 mnd igjen assa...plusselig er vi der....

ikea leke kjøkken, brio togbane og bilbane 

noe mer har jeg ikke tenkt på.. 

eg har alerede begynt å kjøpe julegaver,, er i full sving,,, det er fordi at vi har en slik økonomi at eg vill ta det litt etter litt,, å no i desse høst mnder er det surpre funn på salg :D loooove it ;)

elsker elsker julen,,, kan altids møte den forberedt :) julekalenderen til ungene var eg ferdig med i sommer :S jaja slik er no eg..

ønskeliste til ungene : ullklær eller gode klær til og bevege seg i bhge... jogge klær og slikt. lego og biler,, eller andre leker :)

skjønner godt at følk spør tidlig eg :)

Har begynt å skrive liste, faktisk. Har sånne "post-it-lapper" på datan, skriver ned når jeg kommer på/over noe.
Her er det vi har nå:
- Termos fra Blafre
- Liten cd-spiller
- Togbane
- Lastebil
- Balansesykkel
- Dukkevogn
- Dukkeseng
- Stol og bord fra IKEA
- Saccosekk fra Cocoon Cotoure

Dette er både til jul og bursdag.. og ikke noe vi forventer å få for noe av det er veldig dyrt, men ting vi ønsker han :)

Yey!! En juletråd! Wiiiiiiiiiiiii!

Men, hva ønsker man seg da? Vi synes det er vanskelig......har to eldre gutter også, så vi har det meste av biler og togbaner og slikt.

Men, jeg kan slenge på at lastebiler å sånn er best når dem kommer fra Bruder. Cd-spiller? Da anbefaler jeg Fisher Price sin, med mikrofoner attåt.Den tåler en trøkk.

Mulig vi kan ønske oss et lekekjøkken, for det vi hadde har vi kasta.

Ellers synes jeg det er kjekt at dem får penger---går rett på sparebøssa, hver eneste krone.

Jeg har ønsket til snuppa :

*leker
* dukkevogn
* bilgarage
* biler
* regntøy
* nattøy
* ull er gull
* Bøker
* Hjemmestrikket ting
* Hårpynt/stæsj som hun elsker å gå rundt med :D
* Badeleker

Ja det er så langt vi har kommet :D de fleste kjøper nok leker og klær ved siden av.. hun hater å åpne kles pakker nå og det er jo forståelig :D hehe.. 

Back
Topp