Julegaver

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Hva får barna til jul?[:)]

syns det er vanskelig.. Fikk jo så mye til bursdagen sin. Og får ting når hun trenger det. Leker er det nok av for ei lang stund..!

Sparkesykkel. [:D]

Hun har fått stjerner i øya hver gang hun har fått lov til å ta på en av naboene sin, så tenker hun blir glad for å få sin egen. [8D]

Her får hun TRE gaver av oss.
En gyngehest fra meg
http://www.toysrus.no/Merker/DISNEY/TOY%20STORY%20Bullseye%20gyngehest.aspx?id=623495

En Snehvit utkledningskjole fra oss sammen

En stressless stol av pappan.

Hadde bestilt masse julegaver fra toppshop, men ser ikke ut til at de har sendt varene i dag så da blir det å avbestille disse.. Er overhode ikke fornøyd

har til nå kjøpt støvsuger(sånn at jeg kan få støvsuge ifred,hehe,hun elsker å støvsuge..), en kurv med masse mat til kjøkkenet sitt..og ellers aner jeg ikke,vi tar det mer på sparket etter hva vi finner/kommer på[:)]

Dukkevogn får hun av oss.
Lekekomfyr får hun av brodern eller mamma & pappa
Timmy Tid film av kusina si.

Det er det jeg vet om foreløpig. Svigers lar aldri høre fra seg, så jeg aner ikke hva de finner på.

Også får hun skøyter av oss i morgen eller til helgen.. Men det er ikke julegave.

Jeg syns også det er litt vanskelig. Har kjøpt tre bøker, en Fisher Price Little People-buss og forlengelse pluss lastebil til brio-togbanen. Syns det er nok i massevis, hun får jo så mye annet av andre. Er mer bekymret for at det blir for mange gaver enn for få..
Ski har mamma kjøpt på loppemarked, og de er mer enn bra nok for i år.. Ellers skulle vi ha ønsket oss det til henne.

Fra oss får hun ikke noen stor dyr gave, siden hun fikk Ikea kjøkken med fullt utstyr til bursdagen [:D]

Men noe blir det allikevel: My little pony-sett, oppbevaringsboks til Lego Duplo og en tegnebok med bilde av henne på forsiden [:)]

Av mormor og morfar får hun Hamax rattkjelke. Av bestemor og bestefar får hun dukkevugge med hjemmesydd sengetøy ++++ (de er litt hemmelighetsfulle [:D])

Av den ene oldemoren får hun tilbehør til Brio togbanen. Av den andre oldemoren får hun "Dyrene i hakkebakkeskogen" på lydbok [:D]

Det er det jeg vet om [:D]

Lekekjøkken i tre [:)]

Han får akebrett, ulltøy, timmy effekter, film og tegnesaker [:)]

Hun får sånn tavle fra IKEA, med tavle, whitboard og ark, med tusjer og kritt til.
Også får hun sånne plastski, man bare kan bruke vanlige sko til.

brio kombi-dukkevogn fra meg og sambo
recliner fra bohus fra svigers
togbane-sett og en høst/vårjakke fra pappa og stemor
dukke-sprinkel seng fra mamma
stooor kitty bamse fra oldemora si (min mormor)
dukkehus fra søstra mi og co
noen hundringser fra oldeforeldre (jeg skal kjøpe noe, men tenker at spare penger er like greit[:)])
noe leker/dvd/tøy fra tanter/onkel
bunadssølv fra fadder/gamletanta (min tante)

det er det vi veit om, så blir det vel alltids noen overraskelser[:)]

Back
Topp