Julegaver..

*MissMe*

Gift med forumet
Jeg må sette opp detaljerte ønskelister til ungene og oss selv for familien til mannen. Kommer aldri noen overraskelser derfra.
Syns det er kjempevanskelig når det gjelder 4-6 forskjellige gaver + at ingen sier hvor mye det skal koste..[:@]

Men i år får snuppa dette!![;)]
Ullfleece fra Nøstebarn.

Så får hun dukkehus, mikke mus piano, rattkjelke, klær +++

Spennende julaften på meg...[8D][&o]

Pleier dere bare få noe eller må dere sette opp ønskelister også?

Den ullflecen er så gooo....og lyng er nydelig farge.
Svigermor greier alltid og fortelle hva vi får...[8D] Om det er bursdag eller jul. Hos min familie gir vi ønskelister, men får alltid noe ekstra som vi ikke vet om. Og det er jo det som er moro. [:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Svigermor greier alltid og fortelle hva vi får...[8D] Om det er bursdag eller jul. Hos min familie gir vi ønskelister, men får alltid noe ekstra som vi ikke vet om. Og det er jo det som er moro. [:)]

Jeg elsker ullfleecen. Dressen fra i fjor var plutselig for liten, så da satser vi på todelt nå[;)] Kan endelig kjøpe lyng siden jeg vet at jeg får brukt det igjen på Mari. Har bare handla nøytralt før..[;)]

Syns det er litt moro med overraskelser jeg da..[8D] Men klart kjekt å få ting man ønsker seg da..
Mamma og søstra mi er i London og skulle handle noe spennende til jentene, gleder meg til pakkene derfra kjenner jeg!![:D]

Sier ønsker til de som spør om det, og jeg synest det er greit [:)]
Da får de i alle fall noe de FAKTISK ønsker seg eller har bruk for [;)]
...men gir gjerne flere alternativer da, så de som skal kjøpe kan velge, og dessuten sier jeg ting som er litt generelle; DS-spill, utkledningsklær, puslespill, bøker av Egil Nyhus og Gro Dahle, Gubben og Katten - bøker, Mamma Mø og Kråka - bøker, pysjamas, sengetøy osv... Sånn at de som skal kjøpe kan variere noe innenfor gitte kriterier liksom [;)] [:)]

til gutta har jeg kjøpt fra begge settene med besteforeldre i år.. kjedelig men bra å kunne få ting ne ønsker seg.

Av mine foreldre får vi weekend på hotel rett før jul... av Ksine vet jeg ikke.

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: schnuppaluppa

Jeg elsker ullfleecen. Dressen fra i fjor var plutselig for liten, så da satser vi på todelt nå[;)] Kan endelig kjøpe lyng siden jeg vet at jeg får brukt det igjen på Mari. Har bare handla nøytralt før..[;)]

Syns det er litt moro med overraskelser jeg da..[8D] Men klart kjekt å få ting man ønsker seg da..
Mamma og søstra mi er i London og skulle handle noe spennende til jentene, gleder meg til pakkene derfra kjenner jeg!![:D]

Har også den hele....den synger på siste vers...presser snuppa ned i den... Jeg er så ufornuftig at jeg handler i sånne farger til ho uansett....[&:][8D]
Mamma har og vært i London nå, handlet en del klær til de vet jeg. Moro med noe annet enn det man får her hjemme!!!![:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

...men gir gjerne flere alternativer da, så de som skal kjøpe kan velge, og dessuten sier jeg ting som er litt generelle; DS-spill, utkledningsklær, puslespill, bøker av Egil Nyhus og Gro Dahle, Gubben og Katten - bøker, Mamma Mø og Kråka - bøker, pysjamas, sengetøy osv... Sånn at de som skal kjøpe kan variere noe innenfor gitte kriterier liksom [;)] [:)]

Egil Nyhus og Gr

hehe...hang meg opp i dette jeg... mente du svein? altså, jeg har jo drevet å skrevet oppg om de to nå, eller håret til mamma da... så ble jeg litt nysgjerrig, egil? hm... lurte på om jeg hadde gått glipp av noe,hehe...

kanskje jeg også skal svare på det som faktisk var innholdet i tråden[:-]

trygve har aldri fått julegave av bestemora si han, veldig rart syns nå jeg da[&o] sier at hun skal sette inn penger som aldri skjer... jaja!

de spør bestandig om hva vi ønsker oss, til trygve ramser jeg opp noe. i år har vi søstrene blitt enige om å sette opp ønskelister å få noe der i fra, så blir det enklere å gi og man får faktisk noe man ønsker seg...

ORIGINAL: chrichri

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Egil Nyhus og Gr

hehe...hang meg opp i dette jeg... mente du svein? altså, jeg har jo drevet å skrevet oppg om de to nå, eller håret til mamma da... så ble jeg litt nysgjerrig, egil? hm... lurte på om jeg hadde gått glipp av noe,hehe...

Æææh - blander de alltid! Mente han som er mannen til Gro, og ikke tvillingbroren til mannen til Gro [8D] [:D] Hvem er mannen til Gro? [:)]

Back
Topp