Julegaver

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Hva skal dere kjøpe til ungene til jul? Vi har ikke helt funnet ut hva vi skal kjøpe ennå. Trym's eneste ønske så langt er lego, og det har de fleste fått nyss om, så da kunne det nok sikkert vært greit at vi fant på noe annet, men hva, det har vi ikke snøring på

Her har jeg bestillt eventyr bøker til begge barna, der navnet deres er flettet inn i fortellingen, samt navnet på søsken, mamma pappa osv...
Men dette er jo bare en del av gaven. Tror vi kommer til å kjøpe enten i-pod eller cdspiller med microfon på til mariell. Har også kjøpt ullklær til henne fra lillesøster.
Her i huset er det lillesøster som er værst å finne gave til. Hun har bursdag ett par uker før, å da får hun klær av oss.

tøtta: de bøkene hørtes jo gøy ut da...hvor har du kjøpt de?

her er det også morsomt med lego for tiden, men vet ikke helt hva vi skal kjøpe til jul ennå... tar imot ideer med takk jeg også[:)]

oda og vilja skal få ski i år. bor jo på vestlandet og er ikke akkurat bortskjemt me snø. men siden de har spådd lik vinter som det var i fjor så tar vi kjangsen på at det kommer noen fnugg i år også.

amanda har jeg ikke peiling på...ho har jo alt etter oda og vilja.

Er faktisk litt usikker ennå... Men noe som har med lastebil / bil / bygging tror jeg det blir til Marcus. De bygger skole i nærheten av bhg'n, så han er veldig opptatt av dette. Til Adrian funderer jeg på noe med traktod, ellers så er han veldig opptatt av Ninky Nonken og Timmy sauen.

Først tror jeg at jeg må få julekalendergavene på plass...

ORIGINAL: Nummer1(-:

tøtta: de bøkene hørtes jo gøy ut da...hvor har du kjøpt de?

her er det også morsomt med lego for tiden, men vet ikke helt hva vi skal kjøpe til jul ennå... tar imot ideer med takk jeg også[:)]
her kjøåte jeg: http://www.barnaspersonligeverden.no/index.html

Lurer på sånn nintendo ds jeg, skulle kjøpe det i fjor,men fant ut at hun ikke trengte det enda.
Ellers så er det jo pet shop figurer hun ønsker seg. Og bøkene om pulverheksa - så vi får se hva det blir til[:D]

ORIGINAL: Cahaal

Er faktisk litt usikker ennå... Men noe som har med lastebil / bil / bygging tror jeg det blir til Marcus. De bygger skole i nærheten av bhg'n, så han er veldig opptatt av dette. Til Adrian funderer jeg på noe med traktod, ellers så er han veldig opptatt av Ninky Nonken og Timmy sauen.

Først tror jeg at jeg må få julekalendergavene på plass...

Endring i planene... Nå heller det mot en barnespark til Marcus og akebrett med ratt til Adrian :)

[:)]Alexander skal få spark ,og en DS....og spill og lego.. "Enebarn" og bortskjemt[:D].

[:-]Men hva i himmelens lubne kamel skal jeg finne på til eldstemann???? Han ønsker seg----absolutt ingen ting!!!!

Tuva får voksendyne, pute og et fint sengesett av oss.

Nora skal få lekekjøkken i tre [:)]

Også får de noe leker av hverandre. Tuva får sikkert Barbie-ting eller noe (siden hun skal få dukkehus av besteforeldrene) og Nora får sikkert noe kjøkken-ting som hu er så glad i

Marie får Hello Kitty sengetøy fra søsknene, og sikkert DS eller Wii spill av oss. Karoline får nok også spill av oss, og så får hun OnePiece av søsknene. Kristoffer får stor seng av oss, vet ikke hva han får av søsknene ennå [:)]

Back
Topp