Julegaver

ronja 81

Elsker forumet
Hva har dere tenkt å kjøpe til jul til de små???

vet ikke om dere har tenkt så langt enda, men jeg liker å være ute i god tid og har i tillegg fått beskjed om å lage ønske liste fra de små av familien.
Storebror skal iallefall få sparkesykkel og fiskestang, for det har han sagt han ønsker seg.
Men aner ikke hva lillesøster skal få, hun sier liksom ikke så mye....[8D]

Elias skal få sykkel av oss..

Trur ikke det blir noe spesiell gave fra oss. Ho får jo det ho trenger ellers i året, så ho har alt ho trenger. En liten gave fra oss blir det jo selvfølgelig, men ikke noe stort noe. Det får besteforeldre ta seg av! [:D]

Tror det blir ny seng. Lillebror skal få overta sprinkelsengen når han kommer, så da må "lille"gullet mitt få seg stor seng[:)]

Ellers er Brio togbane blitt en hit her[:D]

Kommer ikke på mye de kan ønske seg, har da alt. Blir vel så de ønsker seg en del penger. Så kjøper vi en liten gave til yngsemann og ski til elstemann. Hadde det ikke vært for at yngste arver ski så hadde vi vel kjøpt det til han.

ski kanskje, kanskje akebrett, mer duplo som han elsker å leke med, ellers er det vanskelig ja, han har jo nesten alt

Her er liste over ting vi ønsker oss til prinsessa:

- Rosa cd spiller
- Frost akebrett
- Ski
- Stor dyne og pute siden hun får seg stor seng når vi flytter
- Alt av dukketing (klær, sko og stæsj) siden det er det hun leker mest og best med
- Klær er alltid nødvendig, deriblant undertøy og ull
- Fin lekekasse-benk
- Teppe til soverommet (det får hun av besteforeldrene)
- Rosa puff fra skeidar
- Store perler - sånn man kan putte i former og deretter stryke.. husker ikke hva de het [8D]
- Hun må etterhvert han nye sko
- Wallsticker av en fe og et dikt
- Nattlampe, sånn figur.. husker ikke hva den heter heller[8|]

Tjaa.. kommer sikkert på mer etterhvert[:D]
-

Av oss tror jeg T skal få saccosekk, ellers veit jeg ikke helt hva han skal ønske seg[8D]

Phillip får mest sannsynlig ski av oss, sykkel tenkte jeg å utsette til bursdagen.
Lillebror aner jeg ikke..han arver jo det meste. Men kommer vel på noe praktisk han har bruk for [8D]

Vet ikke heilt hva vi skal gi, men vi vet jo noen ting hun ønsker seg:

- Puslespill. Gjerne med Kardemomme by eller Emil på.
- Flere deler til brio togbane eller Duplo
- Klær
- Glass og tallerkner med morsomme barnemotiv på
- Rattakebrett
- Bøker. Bl. a. Folk og røvere i Kardemomme by eller Emil-bøker

Back
Topp