Julegaver

Trizia

Elsker forumet
Da var jeg begynt julegave shoppingen [:D][:D] Har nett Bestilt 5 julegaver fra H&M på nett [:D] Bare 19 gaver igjen [8D][8D] hehe.. Å jeg har jo nesten panikk for jeg ikke er halvferdig [8|][8D][8D]

Har kjøpt 7 her!
Men må vel sette meg ned å notere og tenke litt [8D]
Veldig greit å få unna litt og litt, mye penger på en gang [:)]

Er i gang her også. Bestilte i dag 2 personlige smykker inngravert med bilde av Oliver, og har for en stund siden blitt ferdig med et lite broderi som moren til min svigermor skal få.

Her er julegavene t besteforeldre klare allerede. D er bilde av adrian (tatt hos fotografen). De fikk d samme av henrik da han var baby. Så da har de bilde av alle barnebarn ved siden av hverandre på veggen [:)]

Og så har j begynt på gavene t unga t søstern.

ORIGINAL: Bolla85

Hørtes deilig ut å være i gang! Det blir i hverfall ikke de dyreste gavene herfra i år. Kanksje vi bestiller små album fra foto knutsen og gir eller noe. Vi ga dyre gaver i fjor pluss at jeg er student nå, så må finne på noe billig og fint. Forslag?

Vi har tenkt litt på håndklær til besteforeldre med "bestemor" på f.eks. fra scandinavian life [:)]

Har vel kjøpt 3 og en halv

Her har jeg kjøpt 2 gaver[:)] Kjekt å kjøpe gavene litt etter litt[:)]

Flinkiser da[:D] Jeg har ikke begynt og det tar nok litt tid før jeg begynner og...Selv om jeg hvert år sier at jeg skal være tidlig ute[8|] Men tror hovedgaven til besteforeldre/oldeforeldre blir bilde(skal til fotograf når han er 1 år)
Så får vi se hva det blir til de andre[:D]

Back
Topp