Julegaver til snart 3-åringene våre...

funny_bunny

Forumet er livet
Hva ønsker deres små seg til jul?
Hva skal dere kjøpe?

Jeg er egentlig helt blank[:-]
Det han selv ønsker seg mest av alt er ett nytt sabeltann sverd siden han klarte å knekke det gamle.
Også tror jeg sabeltann skuten hadde vært en drøm å få....

Ellers har jeg lurt på en slik tohjul sykkel uten pedaler... men tror kanskje det er bedre som bursdagsgave slik att han kan bruke den ute med en gang[:)]

Også har vi sagt til mormoren att han ønsker seg voksen dyne og sengetøy til det..
Og ullundertøy står alltid på ønskelisten...

Men hva mer?
 
Hmmm... lurer på det samme. Har vurdert å kjøpe stor seng til han.. han ligger nemlig fortsatt godt i sprinkelsengen.. [:D][:D] Har veldig lyst å kjøpe sånn Cars seng, men samboer er vel ikke helt enig.. han synes den er litt harry. [:)][:)] Men jeg tenker ikke sånn. Lukas hadde ELSKET den.
 
ORIGINAL: Marken76

Hmmm... lurer på det samme. Har vurdert å kjøpe stor seng til han.. han ligger nemlig fortsatt godt i sprinkelsengen.. [:D][:D] Har veldig lyst å kjøpe sånn Cars seng, men samboer er vel ikke helt enig.. han synes den er litt harry. [:)][:)] Men jeg tenker ikke sånn. Lukas hadde ELSKET den.


Da er vi kjempeharry[8D][:D] Niklas har ferrari seng.. og han elsker den!![:D]
 
hehe.. Godt å høre at andre har bil-senger... Jeg synes ikke det er harry, han har jo alt annet av Cars på rommet sitt, så hvorfor ikke en Cars seng også [:D][:D]
 
Kjøp en cars seng til gutten[:D] Er han som skal like den, ikke faren[8D]
Niklas ble MYE enklere å legge etter att han fikk den[:)] Han elsker nesten å legge seg nå[:D]
Og rommet hans er jo tvers igjennom ett bilrom[:-]
 
ORIGINAL: funny_bunny

Kjøp en cars seng til gutten[:D] Er han som skal like den, ikke faren[8D]
Niklas ble MYE enklere å legge etter att han fikk den[:)] Han elsker nesten å legge seg nå[:D]
Og rommet hans er jo tvers igjennom ett bilrom[:-]


Ja jeg tror nok jeg skal få overtalt ham [:D]
 
ORIGINAL: __marie__

SPARKESYKKEL [:D][:D][:D]



...men helst ikke rosa da [8D]


Ja.. var en slik jeg mente med tohjulsykkel uten pedaler[8D][:D]
Men tror vi heller skal gi han det i bursdagsgave... lite lysten på å la han frese rundt innendørs på en slik[8D]
 
Her kommer hun nok til å få ski eller akebrett fra oss.

Ellers kommer vi til å ønske
-leke pc
-leker (usikker på hva ennå da) men vi trenger noe nytt
-ull
-klær i størrelse 98
 
Her blir det nok
- redskap til traktorene hans
- mere i cars serien (har vell snart alle små bilene, men ikke klær og
utstyr til barnerommet siden vi deler romm enda, men tror den cars senga hadde
vært himmelen for han!!!)
- så må det nok bli klær siden han har gått fra størrensen 86 til snart 98 på under 2 mndr!!!

 
nøstebarn ull og andre ullklær
vinterdress
Dora-film
Duplo
drage
ski, dersom han ikke allerede har fått
flere deler til togbane
doktorsett
radiostyrt bil for de minste
møbel til barnerommet
barnestol
Barbapappa nattlampe som barnet kan ha i senga
kikkert
lydbøker
bøker
puslespill
musikk
leke-musikk-instrument
byggeklosser med bokstaver på(kanskje litt tidlig)
bilbane




Noen av ønskene har han kommet med selv. Han spør stadig om vi har Dora-film, og drage. Jeg har sagt at han får ønske seg det. [;)]
 
-Stiga snowracer
-ullklær
-ordenlige votter
-Elias båter
-sengetøy
 
STOKKE tripp trapp stol.
Britax Evolva 1 2 3 bilsete.
Laban og Laboline tøy.
Puslespill.
DVD-filmer.
Brio togbane.
Scleich dyr.
Sokker/strømpebukser/ulltøy/pysjer.
Tøffler.
 
Min sønn har tydeligvis for mye greier... han har det meste nevnt i tråden[&:][&:][:o]
Men vi endte med å kjøpe sabeltannskuten til han... med 8 figurer. Fant den på tilbud til 600 kr, så da slo jeg til[:)]
 
Synes og dette er litt vanskelig. Finner alltids på noe fra oss, men hva vi skal ønske oss fra andre er litt vanskelig. Men jeg tror vi kjøper akebrett til henne til jul, og så vurderer vi vinterdress, selv om jeg er litt usikker på om hun trenger det akkurat nå. Har litt lyst å gi henne "Timmy-barnehagen" som de har i lekebutikken. Tror hun skal få ei sånn god bukse fra nøstebarn fra lillesøster. Ullundertøy trengs også. Ellers er hun opptatt av Emil, så Emil-bok og Astrid Lindgren-musikk-cd står på ønskelisten, og Albert Åberg-bøker[:)]
 
ORIGINAL: Traktortuppaoggutten

Her blir det nok
- redskap til traktorene hans
- mere i cars serien (har vell snart alle små bilene, men ikke klær og
utstyr til barnerommet siden vi deler romm enda, men tror den cars senga hadde
vært himmelen for han!!!)
- så må det nok bli klær siden han har gått fra størrensen 86 til snart 98 på under 2 mndr!!!




Det er denne senge jeg helst ville kjøpt til lillemann, men den var svinedyr.. Så blir den billigere versjonen istedet. [:)][:)]
 
ORIGINAL: __marie__

ORIGINAL: funny_bunny

ORIGINAL: __marie__

SPARKESYKKEL [:D][:D][:D]



...men helst ikke rosa da [8D]


Ja.. var en slik jeg mente med tohjulsykkel uten pedaler[8D][:D]
Men tror vi heller skal gi han det i bursdagsgave... lite lysten på å la han frese rundt innendørs på en slik[8D]


Er nettopp det som er poenget... Han skal få frese rundt innendørs for å opprettholde balanse og motorikk som han ellers ville fått ute på sykkel/trampoline [:D]


Den kan vel brukes ute også? det kan iallefall de jeg har sett på.
Har ikke plass til å la han gå løs med en slik inne.... da har ikke vi hele vegger eller noenting igjen.... Han er vilter på alt som har hjul[:o]
 
Han skjønner ikke så mye av jul og bursdager og slikt enda... og hvertfall ikke verdien av det han får (papir er jo nesten like kult som en bil siden det sier "ritch ratch" når man river det i to... MEN, vi legger jo merke til at leken hans har forandret seg betydelig de siste månedene og at han bruker hodet på en helt annen måte nå enn før. Han er veldig glad i å bygge ting, og holde på med hendene, så vi har kjøpt en stor eske med Duplo, også har vi fortalt tanter og onkler at han ønsker seg litt puslespill og slikt.
 
ORIGINAL: Shopoholic

Hun får lekekjøkken i tre, lurer på det fra ikea [:)]





Åååå det er jo råflott da!!! Vi har ikke plass til det ennå, men hvis vi får kjøpt hus snart så skal hun få det!!
 
Her har vi kjøpt Brio Gull dukkevogn. Har hatt planer om å kjøpe den i julegave helt siden hun hadde bursdag, angra litt på at vi ikke kjøpte det i bursdagsgave. Tipper det blir en stk lykkelig unge på julaften [:D]
 
Ellers ønsker hun seg alt av Dora-leker
Timmy Tid leker
Albert Åberg-bøker
Thomas og Milla-bøker
Laban-bøker
Mummi-bøker
Tassen-bøker
Plastperler fra panduro som man kan lage smykker med
Store Hama-perler og perlebrett
Klær og utstyr til Baby Born (men ser ut som om det er ut med baby born nå? finner det ikke i lekebutikkene her lengre)
Dukkeseng
Ullundertøy (alltid på lista)
 
Back
Topp