Julegaver til MENN ... :)

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Synest det er litt lite action her for tiden, sikkert fordi jeg kjeder meg mye ... Men uansett, slenger ut dagens spm... :) 

Det evige dilemmaet... Hva kjøper man til sine kjære menn ? 

Jeg har ikke SNØRING på hva jeg skal kjøpe min kjære, hva har dere kjøpt ? Noen gode forslag ? 

Kjempe vanskelig=) Jeg skal kjøpe en Police klokke til mannen. Han har en slitt fæl klokke fra før fra han var 18år så da tenkte jeg å friske opp med en ny=)

I år er det veldig enkelt. Vi har brukt velsig mye penger på kjøp av leilighet og oppussing av leilighet. Derfor har vi blitt enige om en grense på 500kr. Han ønsker seg spill til playstation3, så da blir det, det.):)

Han er veldig glad i friluftsliv og jakt så har kjøpt han nye jaktklær. Var kampanje på den typen han har ønsket seg en stund så fikk en del ekstra med også (ullsokker,superundertøy,flisgenser,etc)

:)

Han får dunjakke av meg og joggebukse av jentungen :-)

Ligger å vipper her mellom proffdrill, vedklyver og dabradio :p Så må ut til uka å se hva jeg finner i riktig prisklasse :D

har også en mann som er veldig gla i friluftsliv så har kjøpt litt utstyr til det. Pol votter ( han liker is fiske...) ull-undertøy, og diverse =)

Vi har så absolutt ikke vært den familien som går på ski før, men sist vinter kjøpte jeg meg skipakke på obs for å lære meg å gå på ski. Har i mellomtiden fått en 12-åring i hus 50% så han trenter jo å "luftes" litt å motiveres, så i år skal mannen få ski-pakke fra obs til jul  Det må sies at han ønsker å prøve det selv også ;p
Blir vell en liten pakke med parfymen hans i tillegg... han spinker og sparer på de siste dråpene for tiden

Her har jeg kjøpt hjemmekinoanlegg til samboer. Og 2 blue-ray filmer fra hundene, så tenkte jeg å kjøpe en ting fra ønskelisten hans fra julenissen(var han selv som ville ha en pakke fra nissen) :P

Jeg har kjøpt typen en Samsung Galaxy tab :-) Super morsomt fordi jeg hadde ønsket meg morgenkåpe av han og sa var broren hans med meg og handlet, så han vet hva det er og han hadde utrbutt at han ikke kunne kjøpe meg en morgen kåpe til 200,- for jeg hadde kjøpt han noe drit kult :-p

Så nu går han rundt seg selv her å maser å vil vite for han er livredd for å kjøpe noe dumt :-P Spent på hva han finner på, men må innrømme at jeg har meget lyst på ei morgenkåpe :p

Back
Topp