Julegaver til kommende besteforeldre?

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei,
Vet det er en egen høytid gruppe/tråd men ville spørre dere som har termin i april samtidig med meg :) Har dere tips til hva som kan kjøpes til kommende besteforeldre til jul?

Blir første barnet mitt, men ikke første barnebarnet deres. Tenkte på en strikkebok med barneklær oppskrifter til mamma, men hva med til pappa? Noen som har forslag? Noen andre som skal kjøpe gave fra barnet/har med baby å gjøre, selv om det er en stund før barnet kommer?
 
Blir nok bilder av barnet vi allerede har. Null interesse for denne graviditeten fra foreldrene mine :(
 
Nei det har jeg aldri gjort. De får fra oss og så egne fra ungene våre. Gjerne bilder eller noe de har laget. Babyen blir med på gavene etter den er født :) lurer muligens på å slenge noe babyrelatert med på julekortet i år da :)
 
Det finnes bøker til besteforeldre, der de skal skrive om seg selv og gi tilbake til barnebarnet. Synes de er veldig fine og en får videreført informasjon om besteforeldrene til neste generasjon
 
Det hørtes ut som en god ide Lillemy :)
Har ingen andre barn så bilder blir ikke aktuelt fra oss enda, men det kan være tips til senere!
 
Back
Topp