Julegaver til den som har alt

Piplup

Elsker forumet
Mange som er ferdige med julegavene, og da lurer jeg på hva dere kjøper til den som har alt? De fleste har jo egentlig alt i dag, men sånn f.eks til svigermor mi, så tenkte jeg at jeg skulle lage ei eske med hjemmelaga konfekt, krem/såpe og noe diverse jeg ikke aner... Hva mer?

Hu ska få hjemmelaga lys med bilde av ungene på også, men den gaven skal være fra ungene.

Til en som fikk klær i fjor, er det dumt å gi klær i år igjen? Kanskje kjedelig, men klær er jo alltids noe en trenger...?
Åh, trenger tips!! Så vil gjerne høre forslag!! =)

hehe, min mor har hatt det samme på ønskelisten sin hvert år, og hun blir like glad når hun får det hvert år! - topper og gensre! Til svigers i år gikk vi inn i en butikk (soria moria tror jeg) og bestemte oss for at vi skulle kjøpe noe til dem der inne.. og plutselig dukket det opp en flott vase som svigers skal få! =D De har også alt, og vil til og med ikke ha noe særlig.. =) 

Gav deg gjerne ikke så mange tips her, men det du har kommet på så langt hadde jeg aldri tenkt på! Lykke til! =) 

Jeg synes nesten alle har alt:D..

så i år er følgende taktikk klar.. kjøpe det som de ikke unner seg selv!
Fant ett kjempeflott skjerf til min mor feks. Det var norsk design, og ren ull.. Er det dyreste skjerfet jeg har kjøpt, men det var helt rått, og hun ville aldri ha kjøpt det selv:D.

Det virker lite med ett skjerf kanskje, men det er jo akkurat slike ting en ikke kjøper, men som en blir glad for tenker jeg..:D

Har også kjøpt gode, svære badehåndklær til ett par. Det er sånn som fint kan byttes ut og er deilig å få nytt.

Spill er også moro for de som liker det. OG gode, myke, varme tepper! det er alltid fint å få.:D..

Håper du finner noe som er gøy å gi! Lykke til med julegavene:D

Back
Topp