Julegaver til den lille i magehuset?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Var det noen bebbiser som har vært snille i år? :D
Vår lille sprelle har tydeligvis vært veldig snill, vi fikk mye vi får glede av fremover!

Dere andre da? Og hva fikk dere evt?
:)

Nei ingen gaver til baby i magen.. Den er jo ikke født ennå, så hadde bare blitt rart syntes jeg :)

Mannen kjøpte babycall som sto til både meg og han fra Nissen, så den var vel litt for bebisens skyld ja! :D

Sånn dings som kan snakke med telefonene våre, så er det ikke en ekstra device å ha med rundt i huset. Veldig greit når soverommene er oppe og kjøkkenet nede, trenger ikke vekke sovende baby for å gå ned og fortsatt høre baby.

Vi hadde på forhånd sagt at vi gjerne ville ha ting til babyen (trang økonomi), så vi fikk babycall, klær, smokker, rangle, ammeinnlegg i ull, kremer osv :) Veldig kjekt for oss :D Vi har barnevogn, vippestol og noen småting fra før, så nå er vi godt i gang.. Må ta det litt gradvis :)

Vi også hadde valgt og ønske oss penger til jul da vi vil ha ny emmajunga vogn og lyst på ordentlig speil reflekskamera! Så koster det litt :) ente med vi fikk en del klær og tepper! Syntes det er veldig hyggelig å få ting til den lille allerede jeg! Men merker folk stoler ikke helt på legen så kommer mye nøytrale farge isteden for rosa;)

Nei. Svigermor har kjøpt en body for lenge siden da hun ikke klarte å dy seg. Også kjøpte jeg en sparkebukse til barnet til en venninne, men hun rakk ikke få den før den var for liten så da tok vi den :P

Ungene valgte ut en blå koseklut etter ultralyd da. Men utenom det har vi nada-nix til ungen.

Nei ingen gaver til baby i magen.. Den er jo ikke født ennå, så hadde bare blitt rart syntes jeg :)
Tenker også det og ønska oss ingenting. Men av vennepar fikk vi ti par babysokker, og av svogerfamilien fikk babyen et stort julepledd :)

Selv hadde jeg laget gaver fra babyen, håndklær til beste- og oldeforeldrene, og slips til pappaen :) selv fikk jeg perle fra pappaen og gutten :)

Fikk blått sengetøy av ei venninne av mamma,kjente jeg blei litt oppgitt,for det første så sa jeg klart ifra at jeg ikke ville ha noe til baby til jul,og for det andre så vet vi ikke om det blir gutt eller jente xD

her fikk vi litt klær, en kjempesøt sutteklut med kanin på, bestikk, hjemmelaget vognteppe, dyne, pute, trekk, laken. farmor holder på å lage hjemmelagede bamser, smekker osv, oldemor strikker og hekler mer tøy :)

Back
Topp