julegaver til de små

mini_mamma

Elsker forumet
skal dere kjøpe gave til de babyene? Føler det er litt bortkasta jeg, hun her får jo så mye hele tiden også vil hun ikke vite at den er fra mamma og pappa. De dyre tinga hu trenger får hun da hun trenger de, også har hun sikkert lagt seg da vi skal pakke opp gavene på julaften. Kommer sikkert til å være tusen gaver til hun likevel.

Vet nesten ikke, vurderer å kjøpe liten skinnstol da, hvis ikke kommer vi nok bare til å sette inn penger på kontoen hennes.. Føler også det er litt teit liksom, vi kjøper jo det hun trenger, når hun trenger det :)

Han får svømmekurs. En hyggelig ting vi kan gjøre sammen[;)]

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe til Sara, hun kommer ikke til å savne noe herfra alikevel. Blir nok av gaver uansett.

klart han skal få, men vet ikke helt hva ennå!

Gåbil fra meg i år! Er sikker på at hun kommer til å synes det er kjempegøy jeg! Vi er ikke så mange på julaften, så vi skal selvfølgelig åpne gaver før Tuva legger seg i år, guuuuud som jeg gleder meg :)

ORIGINAL: Marlu

vet ikke helt jeg...

Han skjønner jo ikke stort av det og får jo helt sikkert masse gaver, men noe blir det vel fra oss også [:D]

elsker å kjøpe julegaver [8D]

[:D] sign!!

Sånn har me kjøpt t hu [:D]

Du kan ta av vippen så hu kan "kjøra motorsykkel" [:D]

Kommer til å kjøpe gave til han, mest sannsynlig gåbil e.l

ORIGINAL: Dreams

klart han skal få, men vet ikke helt hva ennå!

Mulig en slik en :

USikkert enda. Om ikke det blir det vertfall en gåbil og klær. + Penger på konto.

Kommer nok til å kjøpe noe[:)]Vi har bare ei tulle vi[:)]så om hun ikke forstår,-så er det kos for oss..Julegavene blir åpnet før hun legger seg...Blir nok en leke,eventyrbok eller klær eller noe..noe hun trenger...For jeg er alikevel bevisst på at det ikke skal "tyte" av leker.

Kommer nok til å pakke inn noe til han som han ville fått på tiden uansett[:)] Han skjønner jo lite av det, og det blir antakelig mer enn nok leke-pakker fra resten av familien[;)] Og så må jo storebror få gi han ei gave da[:D]

Skal kjøpe denne:

Også blir det nok en tripp trapp stol [:)]

fant den på ein engelske side, å på amazon [:)][:D] så den på nette når eg va gravid, så måtte ha den [:D] den hette rock and scoot motorcycle, og e fra little tikes [:D]

Back
Topp