Julegaver til de små

Vi har egentlig bestemt for oss ikke å gi. Vi er studenter med og har ikke verdens beste økonomi, og vi kjøper jo masse til henne ellers i året. Har en godt utfyllt ønskeliste til henne da. Så får vi se om jeg klarer å la være å kjøpe noe når det nærmer seg enda mer :p

Vi har egentlig bestemt for oss ikke å gi. Vi er studenter med og har ikke verdens beste økonomi, og vi kjøper jo masse til henne ellers i året. Har en godt utfyllt ønskeliste til henne da. Så får vi se om jeg klarer å la være å kjøpe noe når det nærmer seg enda mer :p

De skjønner jo ingenting av det enda... jeg har vært litt usikker, men regner med vi kommer til å kjøpe noe han har bruk for :) hva har dere på ønskelista da?

Jeg har kjøpt masse klær jeg:-) reima vinterdress, reima vinterjakke og reima luer (bare som tips så får man masse bra til 50% på barnihagen eller reima på nett:-) så har jeg kjøpt bergans jakke og bukse som er mer til våren. Alt dette er slikt hu trenger, så derfor får hun det i julegaver fra oss:-) ellers har vi ønsket oss penger til ny bilstol. Leker og slikt har vi masse av, derfor ønsker vi nyttige ting mens hu er så lita ennå:-)

Gåstol eller gåbil kommer vi til å kjøpe:) vi hadde kjøpt det uansett etter jul:)

De skjønner jo ingenting av det enda... jeg har vært litt usikker, men regner med vi kommer til å kjøpe noe han har bruk for :) hva har dere på ønskelista da?

Det er akkurat det vi også tenker. :) Her er det vi har hittil. Vi fikk reimadress til navnefest, hvis ikke hadde nok det stått på lista.

Kaos samlesak - leketeppe mint
OBOS-medlemskap
Barnebok-klassikere
Penger - barnas boligsparing / sparekonto
Hva vil du bli når du blir stor? 365 små og store spørsmål til barnet - bok
Treleker --> Brio klovn, puttekasse,
Byggeklosser
Pop-up aktivitetsleke (f.eks fisher price)
Gåvogn
Nøstebarn sparebukse ullfrotte str 80 Bark
Nøstebarn sparkebukse i ull m/lommer grå
Nøstebarn langermet Body ull Karri str 86/92
Nøstebarn (eller andre) skinntøfler
Stonz

Smykker

Last edited:
Vi har kjøpt en gave til lillemor og mer får hun ikke. Det meste som er aktuelt må som regel kjøpes med en gang, og mye har vi dessuten fra eldstemann.

Vi har kjøpt en kosehund fra Fisher-Price, som lager lyder og lyser opp når man trykker på hender/føtter etc. Litt dyr, men hun har nesten utelukkende arvet leker fra storesøster. Og denne kan brukes i minst 2 1/2 år til :)

Vi kommer ikke til å gi julegaver for det er uansett vi som må sitte å pakke opp uansett så det gir ikke mening for oss :)
Vi ønsker oss bøker, lammeskinn til 5 punktssele og lillelam teppe. Klær har vi allerede nok til hun er et år og leker har vi også en del.

Her har han allerede fått julegaven fra oss: duplo :)
Blir å ønske oss gavekort på barnas hus, xxl, ullklær og stonz til jul. Han har mer enn nok leker og bøker :)

Vi tenkte et babyakebrett som far kan bruke i permisjonen sin og på fjellet. Godt å komma seg ut litt når det er snø men fint vær ute

Tror vi bare gir en stor og god kosebamse :) Lille forstår jo ikke noe av det uansett. Tenkte på gå-leke og, men er nok en stund til vår jente kommer til å gå enda, så mulig det blir bursdagspresang når den tid kommer.

Vi kommer ikke til å gi noe til han fra oss å om besteforeldre vil gi noe er jo helt opp til de. Eller bare sette penger inn på sparekonto til en senere anledning :joyful:

Vi vurderer å kjøpe sånn trehjulsykkel med stang, men mye mulig vi venter til bursdagen, vi får se :p

Min prinsesse får 24 pakker i advents kalender samt masse gaver... selv om de ikke forstår helt så er det hyggelig sitte med henne åpne pakkene sammen.. hun er nok en av de som er bortskjemt på høy plan . Det er jo jul kun en gang i året og se bilder av sig selv når de blir større er nok hyggelig se de var med på det samme

Min prinsesse får 24 pakker i advents kalender samt masse gaver... selv om de ikke forstår helt så er det hyggelig sitte med henne åpne pakkene sammen.. hun er nok en av de som er bortskjemt på høy plan . Det er jo jul kun en gang i året og se bilder av sig selv når de blir større er nok hyggelig se de var med på det samme
Hadde min vært med og åpnet pakker så hadde gavepapiret gått rett i munnen
Ellers får vår bare være med på middagen siden hun har leggetid klokken 19. Hun får se bilde av seg selv med juletre når hun blir større :)

Back
Topp