Julegaver til de små

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Ja hva kjøper dere til dem? Her får vi penger av besteforeldre så vi kan kjøpe det vi vil mn vet ikke hva jeg skal finne på til henne... Har jo alt av leker etter storebror... Hmm...

Ulltøy til vinteren tenker jeg er supert å ønske seg. Det koster litt og man har alltid bruk for det :) så lenge man får byttelapp kan man alltids bytte str og farge osv, og hvis du får penger til å handle selv kan du jo bare velge det dere behøver :)

vi kommer ikke til å kjøpe juegave til bebisen i år. gjorde ikke det med de 2 første heller, pleier å vente til etter jul for å se hva de evt trenger/ ikke fikk til jul ;) Ellers så er penger på sparekonto kjekt :) har ikke babygym,flaskesterilisator og bæresjal så tenkte å ønske oss det, hvis vi ikke ender med å kjøpe det selv før jul.. :p fullammer enda så sterilisatoren haster ikke så veldig ;)
Uansett syns det er vanskelig når noen spør hva bebisen ønsker seg til jul...

Vi kommer ikke til å kjøpe noe i år eller neste år. Må når hun er 2 så skjønner hun litt mer så da blir det nok en liten ting.
I år ønsker vi oss litt leker og ull og penger til tripp trapp stol.

Tror ikke vi kjøper noe, han får jo så mye av oss nå uansett og han kommer jo ikke til å skjønne noe av det i år heller :)

Veslejenta skal få babygym. Men tror ikke vi kommer til å pakke den inn. Kommer nok til å ta den i bruk med en gang.
Ellers kommer hun nok til å få en del klær.

vi kommer ikke til å kjøpe til henne i år, men vi ønsker oss sprinkelseng og utstyr til den, bæremeis og tripp trapp. og penger til hennes sparekonto

Da hadde jeg satt pengene på sparekonto. Blir nok mer satt pris på enn noe som forsvinner i mengden. Usikker på hva vi skal kjøpe og ønske oss til henne selv.

Vi har alt av leker og utstyr :P
Så han får reimatec vårdress av mine foreldre, så håpe rjeg han får tripp trapp stol med bøyle av hele svigerfamilien (4 søstre + svigers)

mer vet jeg ikke :P

Har ikke tenkt så langt enda.. Vet ikke om vi blir å kjøpe gave til henne, men tenker å ønske oss bæremeis og/eller tripp trapp og ellers leker, ettersom vi ikke har noe særlig av det :-)

Jeg gikk på en smell da jeg skulle bytte barselgaver igår, og endte opp med å kjøpe noen nydelige tøfler, votter og lue fra Lillelam. Størrelsen skal passe på nyåret så dette får bli julegave ;)

Back
Topp