Julegaver til de små :)

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Hei hei igjen :)
Hva ønsker dere til babyene deres ? Å hva trenger man videre får 4 mnd? Synest det r skikkelig vanskelig å komme på. Blir bare sann små dill. Noen gode forslag?

Tripp trapp stol med nyfødtinnlegg. Vet vi får det i julegave, og gleder meg stort. Vi testet ut en sånn hos ei venninne, og mini elsket den:-). Ullklær fra Nøstebarn (bra, men dyrt), generelt klær og leker som er alderstilpasset. Nå på vinteren bør ungene ha ull, og det er dyrere enn bomull, så jeg har ønsket oss det fra flere.

Her ønsker vi oss masse ull klær, fotografering time hos fotograf , skåler og bestikk siden vi ska begynne med grøt :-) søte små pledd, bite ringer og ønsker meg tripp trapp stol, men det er såpass dyrt at det vet jeg at jeg ender opp med å kjøpe selv:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tripp trapp, fødselsdiplom, ull, fintøy, toalettveske, stasj til rommet hans etc. :)

Har bare sakt klær .. syns også det var vanskelig. For det vi trenger nå er en stol til han men det er ganske dyrt. Også har han liksom alt. Har arva og fått mye. Også kjøper man jo noe selv å, er jo litt koselig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi ønsker oss ullklær og leker, ellers har vi det vi trenger. Desverre har vi hatt altfor mye ullklær og klær generelt i de mindre str,ender opp med å bruke favoritt plaggene:) vi kjøper ingen julegave til babyen, sparer hver mnd fast trekk + små penger og kjøper jo hele tiden det hun trenger.

Leker tilpasset alder ja. Vet at mamma og dem har kjøpt ny babygym med litt mer stæsj på, så det blir spennende å se om han liker den. Vi har tenkt å kjøpe klær vi, rett og slett. Jeg vet han får biteleker og diverse andre leker, og noen hadde vel tenkt å kjøpe litt ull til vinteren selv om vi fortsatt har en del.

Tripp trapp, klær og biteleker.
Selv kjøper vi ikke gave, vi kjøper det som måtte trenges gjennom året.

Vi får Stokke tripptrappstol. Har også ønsket en gå stol eller en slik bil, ull, klær i 74, cd spiller ( hun er medlem av goboken og har fått flere cder ) leker tilpasset alder og opp til 6 mnd. varmeflaske, Grøt skåler.
Vognpose

Har selv kjøpt et leketeppe på 1*1 m, 3 ull bodyer / nattdresser, badeand ( Hun bader kun i storebadekaret med oss nå. )
Baby hårbørste.
( gir fra kattene osv også :P, unødvendig men har jo bare kjøpt ting hun trenger )

Vi får stol som kan kobles til bordet, og speil så vi kan følge med mini i bilen. Er så lite d vi har. Ellers så vet jeg ikke hva vi får. Ønsker mest ulltøy til mini siden vi har det meste av andre ting etter storebror :)

★♡Tasta fra fonen♡★

Snuppa får en stor flat og tung pakka av foreldrene mine, har ikke ønsket noe spesielt så er skikkelig nysgjerrig på hva det er! :-P

Bv forum appen ♡

Fikk nyfødtfotografering inkl filene av foreldrene mine i tidlig julegave ❤️ av meg får han en kjempe søt vippe-bamse som heter Sauen Sondre. Av folket ønsket jeg meg suggel-bibs & ullklær :)

Kjøper ikke gave som er ment for jul for minnien, men heller når hun har hatt vaksiner eller en litt dårlig dag eller en ny ting hun har lært...så kjøper jeg noe for det. Idag kjøpte vi noe klær fra Name it. De er så søte.

Vi har bare kjøpt en leke til frøkna fra lamaze.
Av andre har vi ønsket oss treningsmatte, ull fra Lillelam og smykker. Har alt annet fra de to andre englene våre:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp