Julegaver til de små

Stine_85

Elsker forumet
Hva har dere kjøpt/skal kjøpe til barna deres??

Elias er veldig glad i Timmy,så han får Timmy huset + noen figurer av oss og så har vi kjøpt en leke data til han med masse ABC-læring,123-læring og noe annet på!

Hadde tenkt å kjøpe cd-spiller også,men er ikke lenge til han har bursdag så han får vente med den til bursdagen!

Lov meg å ikke sladre på generell... men hun kommer til å få DS med Dora-spill. [:-]

Her får hun ett slags dukkehus så satser på at det blir en slager [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Lov meg å ikke sladre på generell... men hun kommer til å få DS med Dora-spill. [:-]

FINNES DET???[8|] [:D]
Men her blir det ingen DS på noen år.. hehe, Storebror har ødelagt sin, så hun vet ikke hva det er engang. Så jeg venter noen år [8D]

Hun får en rosa tv [:D], 22 " og DVD spiller, Robin er grådig lei av Dora, og jeg og.. haha.
Robin får ny pc, men det blir i romjulsalget (han får så sinnsyke gaver av familien så jeg regner med han kan vente).

Også får de litt småting av hverandre og bikkja etc. [8D] skøyter, ulltøy, luer, Dora dukke, bøker, lip-gloss bla. siden vi ikke hadde julekalender i år.

ORIGINAL: Lena Levegg

Men her blir det ingen DS på noen år.. hehe, Storebror har ødelagt sin, så hun vet ikke hva det er engang. Så jeg venter noen år [8D]

Hun får en rosa tv [:D], 22 " og DVD spiller, Robin er grådig lei av Dora, og jeg og.. haha.
Robin får ny pc, men det blir i romjulsalget (han får så sinnsyke gaver av familien så jeg regner med han kan vente).

Også får de litt småting av hverandre og bikkja etc. [8D] skøyter, ulltøy, luer, Dora dukke, bøker, lip-gloss bla. siden vi ikke hadde julekalender i år.

oii så gøy med rosa tv!!! Jeg vet nesten ikke hva DS er engang jeg [:-]
Ble Hello Kitty pc og sminke dukke hode + masse ting tang og noen klær. Måtte ha med et kosedyr også da:) Michael har satt over en god sum til julegaver til henne da så det blir mange pappa gaver under treet.
Jenny var så snill å ga han en eske med ting hun laget i barnehagen hehehe

Fra oss:
-sånn trampoline med håndtak foran
-dinosaurusfigurer
-modelleire

Fra mine foreldre (her husker jeg bare noe):
-kinect med kinectanimals
-baby born dokke
-dokkehus
-klær
-dora leker (omtrent det de kunne få tak i [:-]) +++++

+ dette av andre (som jeg vet om):
-dokkevogn
-bøker og puslespill
-klær
-dundyne og pute
-sengesett
++++

Mon tro om vi slår rekorden fra i fjor med ca 300 gaver under treet?[:-][X(]

Oj, føler vi er veldig gjerrige iforhold til gavene dere andre gir hehehe

Kinect er drit gøy Lamabie!!! Vi har sportspill og nå har vi kjøpt oss treningsprogram hehehe så nå skal mor bli sliiiiim til sommeren [8D]

Finnes ja, vær trygg [8D] Hun knæbber dessuten DSen til storesøsknene hele tiden, så det er visst på tide med sin egen

oii så gøy med rosa tv!!! Jeg vet nesten ikke hva DS er engang jeg [:-]
Ble Hello Kitty pc og sminke dukke hode + masse ting tang og noen klær. Måtte ha med et kosedyr også da:) Michael har satt over en god sum til julegaver til henne da så det blir mange pappa gaver under treet.
Jenny var så snill å ga han en eske med ting hun laget i barnehagen hehehe

Wow, det var da flott gjort av han [:D] Og av deg [8D]

ORIGINAL: Valpolicella

Finnes ja, vær trygg [8D] Hun knæbber dessuten DSen til storesøsknene hele tiden, så det er visst på tide med sin egen

Hehe, da er det likegreit med en egen [:D] Barn med større søsken får med seg teknologien fortere assa [:D] Finnes det øreplugger til den eller må dere høre "Kan DU se den største fjelltoppen?" og "ryggsekk ryggsekk" hele dagen? [8D]

Her er teknologien for stor for henne, for Robin er liksom ferdig med DS, og mer x-boks og PSP [8D] gudskjelov, men han har en gammel gameboy som fortsatt er
inntakt, vet ikke om det finnes spill til den lenger jeg [8|]

Men det er ikke så høy lyd på DS, kan justere volumet [:D]

ORIGINAL: Labambie

Fra oss:
-sånn trampoline med håndtak foran
-dinosaurusfigurer
-modelleire

Fra mine foreldre (her husker jeg bare noe):
-kinect med kinectanimals
-baby born dokke
-dokkehus
-klær
-dora leker (omtrent det de kunne få tak i [:-]) +++++

+ dette av andre (som jeg vet om):
-dokkevogn
-bøker og puslespill
-klær
-dundyne og pute
-sengesett
++++

Mon tro om vi slår rekorden fra i fjor med ca 300 gaver under treet?[:-][X(]

Stor familie???

MEGET liten... Bare innmari ivrige de som er...

hehehe.. godt det ikke bare er oss som er overivrige på gavene Labambi, jeg tellte ikke i fjor, men man kunne i se treet omtrent [&:]

Håper og tror det er litt mindre i år, jeg har gitt mamma litt restriksjoner.. Hun kjøper en ting til Robin og da må Pernille ha en til, også finner
hun kanskje 2 ting som hun syntes Pernille trenger så da må hun ut og kjøpe en til til Robin igjen [:-] og sånn går dagan før jul.. hehe.

Robin sine gaver er litt mer fornuftig i år da, har hørt hva de andre har kjøpt: Digital kamera, snowboard med utstyr, sakkosekk.. og det gjør meg
glad [:D][:D] 
Pernille får RÅSA snowracer.. haha, hun kommer til å ta helt av [:-]  så er det slalomhjelm [8D]  og sakkosekk til henne også!!

Sånn omtrent, det var stappa liksom halvannen meter ut fra treet og rundt bak... [X(]

Hehe, da er det likegreit med en egen [:D] Barn med større søsken får med seg teknologien fortere assa [:D] Finnes det øreplugger til den eller må dere høre "Kan DU se den største fjelltoppen?" og "ryggsekk ryggsekk" hele dagen? [8D]

Jeg skal si deg at uten ørepropper hadde dette vært et ikke-tema. [:D][:D]

Av oss får hun Hello Kitty klokke for å henge på veggen, Juliusbok, rooooosa lekestøvsuger og noe klippe-lime lekesaker.

Ellers vet jeg at hun får dukke, dukkevogn, leke-pc, håndveske, kritt-tavle, spark... ja det er det jeg kommer på. Blir vel fullt under treet her også... [;)]

Og nissen har sagt at han kommer! [8D]

Gaver til 2 barn og 7 voksne [8D] i fjor.. jeeez.

Back
Topp