Julegaver til de små barna

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hva hadde du satt pris på at smån eller vesla hadde fått til jul?

Jeg skulle så gjerne ha kommet ordentlig igang, men trenger en masse tips om hva som kan være greie gaver.

Selv håper jeg ungene får ullbodyer og ullstrømpebukser, bøker, litt større uteleker, duplo, videoer (skriver spesifike på ønskelista), ....ja det var så langt jeg klarte å komme...

Ullklær, jumpere og gensere siden vi skal slutte med bleie og body, cd (de kjente og kjære barnesangene f.eks), mer duplo...

Håper ikke vi får masse svære leker[&o]

Vi skal også ønske til familien gavekort på terapibassenget[:)]

Jeg håper han får ulltøy, hjemmestrikket tøy, bøker, dvd'er, utkledningstøy, duplo. Det var det jeg kom på i farta. Jeg ønsker ikke at han får flere leker, spesielt biler[;)]. DET har vi nok av[:D].

setter pris på at de får klær av ulike slag. Penger de kan sette på kontoen sin. cd med barnesanger. Ønsker oss så lite leker som mulig, men det dukker nok opp noe likevel kjenner jeg besteforeldrene rett[8D][&:]

Lucia skal på en søøøøt trekomfyr av meg + søsknene[:D]
utenom det ønsker jeg helst klær til henne[:)] strømpebukser,fleece,nattdrakter..

ORIGINAL: Bdancer

jeg setter pris på gaver som er gitt med gode tanker bak. synes det er frekt å skrive ønskeliste, med mindre personen selv spør fordi de ikke har peiling. Liker ikke å vite hva man får eller "bestemme" hva man skal få. da kan man like gjerne kjøpe det selv.

Det er jeg ikke enig i. De fleste spør om ønskeliste, for det blir vanskeligere og vanskeligere å kjøpe gaver. Alle har mye eller alt. De fleste synes det er kjekt å gi noe man vet kommer til nytte eller har glede av. Med disse små er det jo foreldrene som vet hva de trenger eller hva de er opptatt av akkurat nå. De som er større kan komme med egne ønsker. Synes ikke det er frekt i alle fall å komme med ønsker.

ORIGINAL: Bdancer
jeg setter pris på gaver som er gitt med gode tanker bak. synes det er frekt å skrive ønskeliste, med mindre personen selv spør fordi de ikke har peiling. Liker ikke å vite hva man får eller "bestemme" hva man skal få. da kan man like gjerne kjøpe det selv.

Med en ønskeliste bestemmer du da ikke hva man må gi.
Det er en ØNSKEliste. Så om man vil ha et hint om hva som kan falle i smak kan man se på den.

Mener man at man ikke trenger å se på noen ønskeliste før man ordner gave fordi man vet hva som er perfekt så kan man heller ikke forvente at mottaker skal juble.

Gåbil, klær og bøker [:)]
Vi kommer til å kjøpe tripp trapp stol til han

Back
Topp