Julegaver til barn i bergen?

mormarion

Gift med forumet
Noen som vet hvor man kan levere dette? Vi har funnet en del varme klær, vanlige hverdagsklær og festklær til barn, og klært til damer og menn samt sko som vi ønsker å gi nå i julen. I fjor gav vi også vekk, men jeg har ikke sett noe i avisen om hvor en kan levere dette i år. Noen som kan hjelpe?
En link eller lignende?

Samtidig oppfordrer jeg ALLE til å gjøre det samme, det pleier å være en slik aksjon i hver by i norge[:)]

Slumsøstrene tar imot under treet på torgallmenningen[:D]

kirkens nødhjelp tar imot..

troor det er noe som heter fattighuset også?

takk for hjelpen snupper=) Hvet dere klokkeslett eller noe? Jeg får dessverre ikke levert før lillejulaften, da skal jeg på haukeland også, men håååper det ikke er for sent[&o]

På torgallm tror jeg vi kan gjøre det hele døgnet?! Men man må legge det i plast og slikt så det ikke blir vått. En venninne av meg la fra seg noen gaver der innpakket i julepapir fra oss om lørdagen. Ligger mye annet der, så tror ikke det er noe tidspunkt på det der.[:)]

ORIGINAL: CLJ

På torgallm tror jeg vi kan gjøre det hele døgnet?! Men man må legge det i plast og slikt så det ikke blir vått. En venninne av meg la fra seg noen gaver der innpakket i julepapir fra oss om lørdagen. Ligger mye annet der, så tror ikke det er noe tidspunkt på det der.[:)]

takk takk=) da blir det gjort på torsdag =)

Back
Topp