Julegaver til babyene?

dizzo

Betatt av forumet
Skal dere gi julegave til junibabyene deres i år? Eventuelt hva?
Jeg har så lyst å ha en pakke under treet der det står "Til Marielle fra mamma og pappa" bare. Men vet ikke hva hun skal få enda. Noe fornuftig hvertfall :P

Jeg MÅ jo bare ha en gave eller to til henne ;) Enten blir det noen søte klær eller så blir det noe praktisk. Vi trenger trappegrind blant annet, så mulig vi kjøper det! :)

Vi skal nok ha noe under treet :) men blir nok en praktisk gae i år:)

Tja... Av andre skal vi ønske oss penger til bilsete, og ull tenker jeg. Evt litt babyleker.

Mulig jeg kjøper en liten leke til henne fra oss, og så vil sikkert storebror kjøpe noe som er fra han, men det får han bestemme selv.

Eg regnar med det blir nok pakkar og opne for ne, så veit ikkje om eg bryr meg med å kjøpe noke sjølv sidan ho er så lita. Men kanskje eg pakkar inn noke som eg må kjøpe til ho likevel, bere for syns skyld så der er en pakke frå mamma og pappa også liksom :)

Blir nok noe klær eller leker fra storesøskena, hva hun får fra oss vet jeg ikke. Antagelig noe praktisk som vi trengervog hadde kjøpt uansett. Hun er jo så liten i år at hun skjønner uansett ikke å mye av det;-)

Må ha en liten ting eller to til han under treet. Blir nok mer enn nok gaver til han fra andre, men jeg syns jo det er litt stas med en gave fra oss og ;)

Blir nok en leke han kan holde på med, også skal storesøster få kjøpe noe til han selv :) Men gruer meg litt til alle pakkene som kal under treet. Syns det var mange nok til ett barn, og nå er det to.... Men er spent på om han blir å ville prøve å pakke opp noe selv ;)

Dette har jeg tenkt ganske mye på, egentlig. Har veldig lyst at det skal være en liten pakke under treet fra oss. Vi har absolutt alt, så det eneste jeg kommer på er faktisk akebrett! ;) Det er jo noe vi blir nødt til å kjøpe etterhvert uansett. Vi bor så langt nord som du kommer i fastlandsnorge, så det kommer nok til å bli brukt en del.

Vi skal vente med å se hva hun trenger, men det blir jo et eller annet, bare noe smått og som hun trenger for å ha noe ifra oss :D

Helenpia skrev:
Vi skal kjøpe klær til henne.
Mulig storebror får gi henne en leke.

Samme her, bare storesøster :)

tipper det blir noe ulltøy fra oss og leke fra storesøstrene 

ellers så har vi det meste av det vi trenger tror jeg

Jeg har hamstret inn pompdelux klær, så jeg tenkte at han kunne få halve bonken under treet og andre halvdelen til bursdagen hans.. Det er jo uansett papiret som er artigst :p

Jeg tror vi kommer til å kjøpe en gåbil :)

av andre ønsker je hu klær spes ull.... håper ratt noen besteforeldre ell oldeforeldre kunne slå til å spleise på den neste bilstolen.... men regner med det blir endel leker.... fra oss får a nok noe vi må ha uansett.... men akebrett ønsker je til a oxo....

Back
Topp