Julegaver til ansatte i bhg?

Lillelo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Kom plutselig på at jeg ikke hadde tenkt på å kjøpe julegave til de som jobber i barnehagen! Er det vanlig å gjøre det? Vi setter veldig stor pris på jobben de gjør, og vil jo gjerne vise det. Dere som gir, hva gir dere? Og hvem gir dere til? Er det kun de som jobber på avdelinga? Ble akutt kjempestressa! :eek:

Vi pleier å ordne noe, men helt enkelt. En pose Twist, en julekule til hver av de på avd. eller kanskje en kopp og te, for eks. I år bakte ungene og jeg sjokoladekjeks som de kan ha på pauserommet :-)

Jeg gjorde aldri det, men.. Det gjør man jo som man vil. :)
Tror kanskje det er noe som settes pris på, men neppe noe som forventes..?

For meg som ansatt i barnehage forventes det ikke, men jeg hadde blitt veldig glad om noen gjorde det. :)

Gir ingen ting. Mener det er en uting å gi julegaver, påskegaver, sommergaver (det baller så fort på seg.......).
Visst setter jeg pris på jobben de gjør, men det er tross alt jobben deres, sim de får betalt for.
Synes imidlertid det er fint å kunne gi en oppmerksomhet når noen gifter seg, får barn, fullfører en utdannelse, eller slutter (etter å ha arbeidet en laaang stund).

Ja vi ga s8mmer og julegaver, min gikk i en fantastisk bhg og vi ville vise at vi satte pris på de.
Ga kremer, luer, godteri

Her gir vi til jul og sommerferie. Liten bhg, så alle ansatte får. Har variert veldig. I år får de hjemmelagde julelys pent pakket inn og fire kakao på pinne med twist og mini marshmallow.
I fjor fikk de Johaug hansker:)
Ett år fikk de hellstrøm julegløgg og en julestjerne husker jeg.

Trenger ikke være noe mer enn en pose twist til pauserommet eller noe sånt. Der jeg jobber er det bare de voksne på avdelingen som får noe hvis det er enkeltgaver, hvis det er konfekt eller noe som kan deles settes det ofte på pauserommet eller blir tatt med på et avdelingsmøte. Så nei, det er ikke forventet, men settes stor pris på :)

Ja, vi gir julegaver. Sjokolade, kremer, sjampoo og balsam, brente mandler, marsipan

Julekort med personlige ord - for det er det koseligste jeg selv får på jobb :)

Ellers pleier jeg å kjøpe en liten ting til de hver. En symbolsk greie, ikke noe dyrt. Som regel julepynt av noe slag. Eller så har jeg laget noe til jul, type spiselig. Tyttebærgele, julegodter el

Jeg har gjort det før, men ikke i år for de de er så mange :)

Pleier å gi julekort og en pose twist. :)

Jobber i barnehage. her har vi gjerne fått julegodt, julekort, kanskje en bok til barnehagen eller en liten plante. ifjor fikk vi en telys holder med tekst på. men vi forventer ingenting

Ja, vi skal gi :) Selv om de får lønn, så gir de utrolig mye mer av seg selv enn man kan forvente og er trossalt noen av de viktigste menneskene i sønnen vår sitt liv for tiden!

Vi har ikke pleid det, men i pr gjør vi det. Lagd en pose med snømannsuppe som de 3 ansatt på avd får. Tror vesla vil gi ett syltetøy glass med pynt inni som vi har laget også.
53bbdeb06a0e4232e98b38202a26d361.jpg

Vi er førstegangsforeldre og har hatt vår sønn der noen måneder.

Spurte noen der med mere erfaring, de ba meg kontakte vår foreldregruppe. Vel, ingen har nevnt noe, som jeg synes er dårlig.

Men jeg vil ikke si noe foran alle, i tilfelle noen ikke har råd osv...

Så jeg takker for alle fine innslag her. Vi gir noe fra vårt barn til de få han har dagelig kontakt med.
Tenkte L'Occitane.

ImageUploadedByBV Forum1482272469.502324.jpg

Vi har en ganske liten bhg (10 plasser) og vi forelder går sammen og gir noe sammen. Men vi har som regel "bare" gidd blomster da. Egentlig hadde det nok vært mer stas for de ansatte med en liten gave?
Tex termokopp, sjokolade eller noe lokal-tilvirka :)
Kanskje vi satser på det neste år.

Back
Topp