Hva ønsker deres 3 åringer seg til jul? Er nesten flaut, men vi har jo alt!
Kjenner meg godt igjen i den, med en femåring og en på 2,5 i hus føler jeg på en måte at vi har alle tenkelige og utenkelige leker i hus fra før, blir vel om mulig enda verre til neste år når nr tre melder sin ankomst
Men, men, noen forslag til gaveønsker litt avhengig av hva dere har fra før:
* Uteleker: sparkesykkel, løpesykkel, akebrett, ski med skistøvler til (eldste vår begynte på skikurs som 3-åring), sandkasseleker selv om årstiden ikke akkurat innbyr til det

* Aktiviteter: gavekort/abonnement til den lokale svømmehallen/Leos lekeland/skikurs e.l. Avhengig av hvor dere bor hen, går det kanskje også an å få penger til billetter til barneteater e.l. (Vi skal f.eks se Paw Patrol i Oslo spektrum med begge ungene neste vår)
* Inneleker: lekekjøkken med lekemat (ikea har f.eks mye fint), kassaapparat, kostymer til utkledning, politi/brannstasjon/bilgarasje, doktorsett, dukke med tilbehør (klær, dukkeseng, dukkevogn,...), duplo, briotog (der fins det jo utrolig mye tilbehør nå sammenlignet med da jeg selv var barn), Hama Maxi-stick og/eller Hama midi perler med perlebrett, plastilina, tegne- og malesaker, puslespill, spill (stigespill, billedlotto, mix-max og yatzoo er alle populære hos 2,5-åringen vår), forkle og bakesett slik at h*n kan være med dere på kjøkkenet, badeleker til badekaret, magnetsett som man kan lage figurer med, etc...
Minstejenta vår på 2,5 elsker alt som har med Paw Patrol og Pysjheltene å gjøre, så hun kommer faktisk til å få en del klær med disse figurene til jul (pysj, t-skjorter, truser, sokker, o.l.) i tillegg til noen «plastic fantastic» leker med disse figurene selv om vi voksne ikke er overbegeistrede for disse selv