Julegaver til 3 åring

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Hva ønsker deres 3 åringer seg til jul? Er nesten flaut, men vi har jo alt!

Har sagt til familien at 3 åringen her ønsker seg bilde Lotto, store perler, puslespill, bøker m/klaffer og klær. Synes klær er veldig greit når de er små og har «alt».

Paw patrol? Tur til leos lekeland

Hva ønsker deres 3 åringer seg til jul? Er nesten flaut, men vi har jo alt!
Kjenner meg godt igjen i den, med en femåring og en på 2,5 i hus føler jeg på en måte at vi har alle tenkelige og utenkelige leker i hus fra før, blir vel om mulig enda verre til neste år når nr tre melder sin ankomst :playful:

Men, men, noen forslag til gaveønsker litt avhengig av hva dere har fra før:
* Uteleker: sparkesykkel, løpesykkel, akebrett, ski med skistøvler til (eldste vår begynte på skikurs som 3-åring), sandkasseleker selv om årstiden ikke akkurat innbyr til det ;)
* Aktiviteter: gavekort/abonnement til den lokale svømmehallen/Leos lekeland/skikurs e.l. Avhengig av hvor dere bor hen, går det kanskje også an å få penger til billetter til barneteater e.l. (Vi skal f.eks se Paw Patrol i Oslo spektrum med begge ungene neste vår)
* Inneleker: lekekjøkken med lekemat (ikea har f.eks mye fint), kassaapparat, kostymer til utkledning, politi/brannstasjon/bilgarasje, doktorsett, dukke med tilbehør (klær, dukkeseng, dukkevogn,...), duplo, briotog (der fins det jo utrolig mye tilbehør nå sammenlignet med da jeg selv var barn), Hama Maxi-stick og/eller Hama midi perler med perlebrett, plastilina, tegne- og malesaker, puslespill, spill (stigespill, billedlotto, mix-max og yatzoo er alle populære hos 2,5-åringen vår), forkle og bakesett slik at h*n kan være med dere på kjøkkenet, badeleker til badekaret, magnetsett som man kan lage figurer med, etc...

Minstejenta vår på 2,5 elsker alt som har med Paw Patrol og Pysjheltene å gjøre, så hun kommer faktisk til å få en del klær med disse figurene til jul (pysj, t-skjorter, truser, sokker, o.l.) i tillegg til noen «plastic fantastic» leker med disse figurene selv om vi voksne ikke er overbegeistrede for disse selv :rolleyes:

Back
Topp