julegaver på nett

Pallar

Elsker forumet
Noen tips?

Jeg kjøper bestandig noen gaver på cdon.com. 
Så har man jo sånne sider som feelunique.com hvor man kan kjøpe frisørprodukter og sminke osv. ganske billig.
Og eyeslipsface.co.uk! Der har de masse billig sminke, og jeg syns det er gode produkter også! De har også mineralsminker, koster, og masse flott. 

toneany skrev:
Jeg kjøper bestandig noen gaver på cdon.com. 
Så har man jo sånne sider som feelunique.com hvor man kan kjøpe frisørprodukter og sminke osv. ganske billig.
Og eyeslipsface.co.uk! Der har de masse billig sminke, og jeg syns det er gode produkter også! De har også mineralsminker, koster, og masse flott. 

Takk for tips, da fikk jeg bestilt meg litt sminke :p

Inne på letsdeal.no har de nå en kampanje hvor du kan kjøpe et "gavekort" på lekmer.no for 239kr, men med en verdi av 499kr.

Jeg kjøpte en sånn, og var inne på lekmer.no siden hvor de nå har maaasse tilbud, jeg fant dinosaur-playmo som gutten min elsker. Det hadde kostet 849kr, men var på tilbud til 579kr. Jeg brukte det gavekortet da og betalte totalt 130kr utenom med frakt ogsånt, så totalt ble det rundt 350 kr for alt..!

Måtte få samboer til å kjøpe ett også slik at vi kan handle flere julegaver der til nevøene våre, masse penger å spare 

Back
Topp