Julegaver og penger

Rundt 6-700 til foreldre, 2-3000 på gubben, 500 ca til søsken og ellers så prøver j å holde meg til rundt 200 pr par, 100 pr barn osv...så totalt blir d vel fort 10000....m prøver å kjøpe litt på salg og sprer d litt utover året så blir ikke november/desember så fattig.....:-P

Rundt 3000.

ca 3500 inkl samboer , mamma.svigers og 4 par med barn.satte en maxgrense på mellom 5-700kr pr "familie" i år.

samboer spleiser m meg på alle unatt seg selv da..så sammenlagt blir d 4-5000kr.

han får nok den dyreste gaven .

barna får bare en gave hver fra oss.dem har får så sinnsjukt mye fra tanter og besteforeldre så ;)

Nja, vet ikke om jeg vil regne på det :-) Har 15 unger å kjøpe til, pluss 11 voksne så det blir noe gaver. Prøver å begrense oss med de voksne siden det har blitt så mange unger i slekta. Kommer nok opp i 10000. Enda da er vi strenge på budsjettet på 300 per unge, ikke så store gavene til våre egne heller igrunn, mulig det blir ski på eldstegutten, men det er noe han uanset trenger. Deler det utover på høsten så har flere måneder å bruke det på, men synes igrunn det begynner å bli mange nok pakker så håper på å kunne dempe det litt ned igjen. Elsker å kjøpe gaver, men synes nok det tar litt overhånd med alle gavene.

Back
Topp