Julegaver og jul ❤️

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som har begynt og tenke på julen og julegaver ?

Selv har jeg fått unna 4 julegaver allerede ;) :santa

Nei det har jeg ikke tenkt på en gang enda, blir sikkert stress shopping før jul..

Ikkje enda.. kjæresten min er 30’snart og står litt fast om kva eg skal kjøpa til han...

Tenkte kanskje å ramme inn tegninger som snuppa mi har laget, lage telysholdere eller kopp med bilde fra ho til besteforeldre.
Litt dårlig økonomi her og i år, tenker kanskje å lage drops eller bake noe og pakke det fint inn..

Har eksamen heile desember så lurt å begynne å tenke på det.

Nope. Pga dårlig økonomi så har vi ikke kjøpt gaver til voksne på en stund nå, heller brukt litt på barna. :) Og mamma fikser det for meg hvert år mot at jeg overfører penger.
Blir bare barna her og jeg kjøper til, men de er det mange av :hilarious:
Kjøper til mamma og kjæresten hennes, de er de enste av de vokse som får.
Ja og samboer da sef ;)

Ferdig med 3 gaver [emoji4] kun fordi vi skal reise bort i helgen, så slipper jeg å sende i posten. Ellers så venter jeg på black friday da skal jeg begynne med resten, har skreve liste om hva jeg skal kjøpe så håper på noe av det er på salg [emoji4]

Jag syr mestparten av julegaverne här. Som regel meget uppskattat. Så köper vi litt leker till barnen. Vi voksne köper en gave hver till 100 kr som passer till alle, så spiller vi på tid med grytevotter om gaven :laughing021 kjempemoro! Dock ikke begynnt på noe än :banghead:

Er ferdig med to, må bare pakke de inn. Var hos fotograf med mini tidligere i høst, så besteforeldre får bilde av han, må bare finne ut hvilke vi skal forstørre

Må begynne i helga for må ha noen klare til levering neste uke og har ikke tid til uka[emoji848]

Har kjøpt til 3, men har mange igjen.
Til våre foreldre og besteforeldre blir det kalender, som hvert år, også tenkte jeg på å lage noe selv. Drops, karameller eller noe. Har og laget rabarbralikør i sommer, som jeg ikke får drukket selv, så lurte på å kjøpe 250 ml flasker med patentkork. Og så at de får 1 flaske med rabarbearalikør og 1 flaske med eggelikør, per par.

Jentungen får ny sykkel, en kjole, og en "Jeg skal bli storesøster-bok", med sitt eget navn, så det blir hennes historie.

Besteforeldrene får bilder av 4 åringen til album hvert år. Oldeforeldre skal få spiselige ting. Som regel spekemat eller hjemmelaget brente mandler, konfekt og lignende.

Heldigvis har vi med søsknene våre som har barn avtalt å bare gi gaver til barna, det hjelper på!

Men skal prøve å lage mye spiselig og andre rimelige hjemmelagde ting. Folk har som regel alt de trenger eller det de ønsker seg er for dyrt..

Jeg og mannen kjøper ikke julegaver til hverandre, kjøper heller noe sammen eller finner på noe :)

Ikke begynt enda og kjenner jeg blir litt stresset.. Skal kjøpe inn alt til julekalender til moren min i neste uke ❤️

Jeg har planlagt alle innkjøpene, men ikke begynt å handle. Venter til black friday for å se om noe kommer på tilbud
emoji4.png

Det er slik vi også pleier å gjøre det :) Men noe av familien østpå kommer på besøk før Black Friday i år, så må kjøpe inn til de hvertfall

Har bare kjøpt to presanger. Vi har mange bursdager før jul, så står litt fast på de. Håper formen snart kommer seg så jeg får starte med julehandel snart.

Samboer får Nintendo Switch til å ha med seg på 4mnd reise :p
Mamma skal få noe fra julemarked, pappa er borte over jul uansett, må finne noe hyggelig til tanta mi. Hm hm.

Back
Topp