Julegaver fra Ikea

Mozzarella

Elsker forumet
Vi har tatt oss fri i morgen! Tenkte å kanskje ta en tur på IKEA å kjøpe litt stæsj :)

Det må vel gå an å kjøpe noen julegaver der? Hva ønsker man seg fra IKEA? Har dere fått gaver derifra som dere setter pris på? :D
 
Ja! De har jo alt der:D hehe. Jeg blir glad for det meste jeg. Ting til kjøkkenet, stua, badet, soverommet.
 
Sengetøy, håndklær til bad og kjøkken og stearinlys er noe som alltid blir tatt godt i mot her. :)
 
Kan få til mange kule gaver fra IKEA. Kan lage så mange fine pakkeløsninger med mye innhold uten at det koster en dullion ;)
 
Jeg har prøvd å handle julegaver på Ikea før, ender alltid opp med å bruke 2500,- og ikke en eneste julegave! Haha, nå tror jeg at jeg skal fokusere ekstra hardt på gaver til andre og ikke til meg selv ;)
 
Jeg har prøvd å handle julegaver på Ikea før, ender alltid opp med å bruke 2500,- og ikke en eneste julegave! Haha, nå tror jeg at jeg skal fokusere ekstra hardt på gaver til andre og ikke til meg selv ;)
Hehehe...men det er jo så enkelt å drømme seg bort og bare ta med en liten en her og der :p
But you can do it! Focus :p hehe
 
Back
Topp