Julegaver fra barnet

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg tenker jo å ordne julegave fra datteren min til besteforeldre, oldeforeldre og tippoldefaren hennes som jeg har gjort de siste 3 årene. Hun er 3,5 år. Vurderer da å gi en fotokalender for det vet jeg de setter pris på. Men så lurer jeg på, gir dere til tanter også fra barna? Isåfall, hva?
 
Vi gir til besteforeldre fra barna og så tenkte jeg å ordne en liten ting til barna fra hverandre. Altså at storebror får fra lillesøster og omvendt :happy:
 
Jenta vår er kun 2 mnd så første jul for oss og vi skal gi kopp med fotavtrykket hennes til besteforeldre og tante. Besteforeldre får også ‘min bestefar/mor’ bok. Hva det blir til senere år vetjeg ikke men regner meddet blir ting hun lager ol. Vi kjøper nok ikke en vanlig «gave» fra henne
 
Vi gir ikke noe fra barnet, bare oss som familie. Kanskje når hun blir større å kan lege noe :)
 
Ene onkelen får fra ungene våre siden han ikke har egne barn. De andre får ikke, siden vi kjøper gaver til fettre og kusiner.
 
Her er han fire og hvis han vil kjøpe noe kjøper vi noe til besteforeldre hvis ikke blir det felles ifra familien...
 
Vi har av og til gitt noe stearinlys eller annet lite fra barnet til tanten. Så lenge tante/onkel har barn selv føler jeg at de har nok kopper med tegninger på og dorullnisser så gir ikke hjemmelaget fra våre barn :)
 
Tenker å lage hjemmelaget fuglemat. Altså noe som forsvinner etterhvert :)
 
Kun besteforeldre
 
Vi gav til alle i fjor (bilde), men gir bare til andre barn fra ungen i år.
Det blir så mye gaver, å droppe den er litt bidrag til å minske galskapen :p
 
Skal sies at tantene fikk i fjor, tror dere det vil ha noe å si at de ikke får i år?
Spør! Brødrene mine (onklene til barnet) ønsker at vi ikke gir gaver. Jeg spurte om de foretrakk at vi gir gaver til dem og de til lille, eller at vi dropper gaver helt. De ønsket det siste.
 
Back
Topp