Julegaver :D

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Flere som lager hjemmelaget julegaver? Hva lager dere?
Trenger litt inspirasjon ;)

I år skal jeg lage konfekt og karameller, har kjøpt krukker på søstrene grene som jeg skal ha de oppi. Vurderer kanskje å froste de :s

Syns sånne personlige julekuler er fine. Jeg ga bort noen i fjor. Bilde hentet fra Google:
''
blogger-image--23796987.jpg
'

Hvordan lager man dem?

Jeg kjøpte en blank julekule fra Panduro (i plast) som kunne deles i to. Plasserte bilde imellom og hadde snø inni. Fin-fint å gi bort til besteforeldre :D Man kan jo pynte dem som man vil da... på utsiden eller innsiden. Bare fantasien som setter grenser.

Sjekk her.

Hvis du googler Julekule Panduro så får du opp mye forskjellig :D

Jeg strikker smågaver til nieser og nevø, mulig egne barn og får noe strikka i tillegg til andre gaver.
Har strikket lue med hals til nevø, og halser med glitter i til nieser :-)

Jeg pleier å strikke noe, til heldige utvalgte :-P
Men i år er det bare min niese som får en hjemmeheklet dukke.

Ett år lagde vi den P4 julelikøren som noen fikk en liten flaske av (pyntet flasken/lagde egen etikett ol.), ble godt mottatt

Kjem til å laga Daim, kanskje noko krydder osv som ein liten påminnelse til venner som kun får pakke til barna. Ellers lagar eg til/fra lappane av trolldeig og malar dei raude :)

Kjem til å laga Daim, kanskje noko krydder osv som ein liten påminnelse til venner som kun får pakke til barna. Ellers lagar eg til/fra lappane av trolldeig og malar dei raude :)
Genialt med til og fra lapper av trolldeig:D det vil jeg også lage:)

• Liker
Reactions: EJ
Genialt med til og fra lapper av trolldeig:D det vil jeg også lage:)

Ja, lagar hjerter ❤️ Henger godt fast og svært lite sannsynleg at den blir rive av/detter av :P

Ja måtte google det etter du skrev det:p så veldig stilig ut:D

Finnes det på Google? Haha, det viste ikkje eg :P Eg berre kom på det når eg holdt på med trolldeig med bonusjenta for to år sia - alltid trudd at ideen var min :P Haha :D

Back
Topp