Julegavekalender?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
I år vil jeg gjerne lage en pakkekalender til samboer, men aner ikke hva jeg skal fylle alle lukene med! Tenkte at jeg kjøper 4 "store fine" gaver til hver søndag også resten kan være litt blandet. Har skrivi opp flakslodd ×2, boxer, sokker, massasjeolje, Jelly beans (i gaveeske), søt kaffekopp, romantisk middag ute og kinobilletter. Alle lukene får også hver sin lapp :)

Noen som har forslag? :)
 
Min mann elsker massasje av alle slag, så han fikk gavekort på f.eks fotmassasje (utført av meg altså :))
godis, 1.desember fikk han alltid sjokoladekalender
 
En øl her og der (kanskje ekstra gode eller litt nye typer), en plate sjokolade eller marsipangris eller noe godt han liker, hårprodukter eller diverse hygieneartikler som ny såpe eller after shave eller fuktighetskrem osv, blader om det er noen typer han kan finne interesse i, ullsokker eller nytt undertøy, dvd, bok,
 
Forskjellig øl?

Signerer denna...sambo elska ølkalenderen sin ;)
Ellers kan man f.eks kjøpe sånn gavepakke med små akevittflasker på polet og ha en i hver pakke, akevitt/shotteglass/cognacglass, deo, kjøpe et brettspill og del det opp(spillbrettet på julaften), godis, små vinflasker, brusboks, kaffe, gavekort på kaffe, blader ut i fra interesse, julehefte, marsipangris, barbersaker...her blir det nok brettspill og litt drikke i år ;)
 
Signerer denna...sambo elska ølkalenderen sin ;)
Ellers kan man f.eks kjøpe sånn gavepakke med små akevittflasker på polet og ha en i hver pakke, akevitt/shotteglass/cognacglass, deo, kjøpe et brettspill og del det opp(spillbrettet på julaften), godis, små vinflasker, brusboks, kaffe, gavekort på kaffe, blader ut i fra interesse, julehefte, marsipangris, barbersaker...her blir det nok brettspill og litt drikke i år ;)
Denne har jeg tenkt på i flere år. Hvordan administrerer man noe sånt? Ølkalender altså.Kjøpes/bestilles det på polet eller hva gjør man?
Men du hadde jo mange gode tips. Kanskje jeg skal være litt raus i år :D
 
Denne har jeg tenkt på i flere år. Hvordan administrerer man noe sånt? Ølkalender altså.Kjøpes/bestilles det på polet eller hva gjør man?
Men du hadde jo mange gode tips. Kanskje jeg skal være litt raus i år :D

Jeg kjøpte 24øl på polet, butikken og systembolaget..fant ei gammal trekasse, putta flaskene ned i hver sin kalenderpose merka med dato og satt de i trekassa :) Ellers kan man bruke ei ølkasse(er plass til 24 flasker)...bare pynte den litt og merke flaskene fra 1-24 ;)
 
Jeg kjøpte 24øl på polet, butikken og systembolaget..fant ei gammal trekasse, putta flaskene ned i hver sin kalenderpose merka med dato og satt de i trekassa :) Ellers kan man bruke ei ølkasse(er plass til 24 flasker)...bare pynte den litt og merke flaskene fra 1-24 ;)
Noe sånt jeg trodde ja :) alt u hodet mitt blir så komplisert :p
 
Jeg lagde til mannen i fjor! Hver dag hele desember :p Men i år skal jeg og lillesøster lage til mamma! :)


♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
 
Back
Topp