Julegave

Kengumamma<3

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskatter 2016
Hei hei:) lister en forsiktig fot inn her... Har termin andre juledag (!) :p Gleder meg til å bli kjent med dere! Har ImageUploadedByBV Forum1460878926.269659.jpgakkurat hatt en MA så jubler bare stille og forsiktig.. Spesielt siden den digitale bare viser 1-2 selv om jeg er 4+3... Jeg vet jo at det KAN være normalt... Men blir jo stresset for det.. Er det noen som har tatt digital 4+3? Hva fikk dere da?

Gratulerer så mye :) jeg fikk 2-3 når jeg var 4+4, men vet jeg har produsert ganske høyt med HCG i tidligere svangerskap. Det er helt sikkert normalt :)

Jeg fikk 2-3 4+2,men trenger ikke bety noe:)
Velkommen hit:)

Gratulerer så mye :love017

Gratulerer! Jeg fikk 1-2 4+4 og fikk det i dag også,5+0. Jeg fikk migrene i går,noe som på meg er et et sikkert tegn på at hcg stiger,så jeg velger å tro at man ikke kan stolte helt på de :D

Gratulerer! Jeg fikk 1-2 4+4 og fikk det i dag også,5+0. Jeg fikk migrene i går,noe som på meg er et et sikkert tegn på at hcg stiger,så jeg velger å tro at man ikke kan stolte helt på de :D
Jeg var hos legen og tok blodprøve før helgen, og tar en ny på mandag. Måååååå bare vite selv om jeg ikke burde stresse over det:p

Jeg var hos legen og tok blodprøve før helgen, og tar en ny på mandag. Måååååå bare vite selv om jeg ikke burde stresse over det:p

Vet hvordan det er,man blir helt stressa:( Men,sist jeg var gravid så fanns det ikke digitalt tester,da tok jeg en test og den var positiv og ferdig med det. Nå har jeg tatt flere vanlige tester,digitale tester,lurer på å bestille tidlig ul for å se at hjertet banker etc. Haha,tror ikke det er helt sunt :P

Vet hvordan det er,man blir helt stressa:( Men,sist jeg var gravid så fanns det ikke digitalt tester,da tok jeg en test og den var positiv og ferdig med det. Nå har jeg tatt flere vanlige tester,digitale tester,lurer på å bestille tidlig ul for å se at hjertet banker etc. Haha,tror ikke det er helt sunt :P
Sant sant.. Likt for meg! Jeg skal på tidlig ul denne gangen. Sist gang syntes jeg det var litt merkelig med tidlig ul og tyding av tester. Nå er jeg jo falt heeeeelt i gryta:D

Gratulerer og velkommen! :)

Back
Topp