Julegave

Gravidmammaen

Forelsket i forumet
Hva har dere tenkt på i julegave til samboer? Er helt blank på hva jeg skal kjøpe. Min går stortsett i arbeidsklærne siden han jobber så mye, så klær er egentlig utelukket og da har jeg ikke peiling. Har dere tips?

Vi bruker ikke kjøpe gaver til hverandre, men vet han trenger nye boxere, så tenker han kanskje får en pakke eller tre

Vi har ikke kjøpt gave de siste årene og har blitt enige om å ikke kjøpe noe i år heller.. Går jo en god del tusen på klær og utstyr til den lille, så jeg tror rett og slett ikke jeg har råd til å kjøpe noen gave i år. Det viktigste for meg er å få litt ekstra tid med de jeg er glad i..

Hva om dere spleiser på noe felles som dere ønsker dere til huset feks?

Er han glad i sport og friluftsliv? Kansje trenger han nye ski?

Ølsmakekurs for han og en kamerat?

Gubben min er veldig glad i duppeditter så eg har kjøpt den nye apple tven til han.Den får alle i familien nytte av uansett så selv om den var litt dyr er det noe vi alle kan kose oss med :)

Vi pleier å bruke penger på noe felles vi vil ha. Har vært endel spillkonsoller og reiser opp gjennom :)

Vi pleier å bruke penger på noe felles vi vil ha. Har vært endel spillkonsoller og reiser opp gjennom :)

Spill og spillkonsoller har vi kjøpt også, men slikt ting når aldri frem til under treet :p

Vi har blitt enige om å ikke bruke så mye penger på hverandre. Tenkte å kjøpe noe øl som han liker og litt diverse annet småplukk som jeg vet at han trenger. Lager en fin eske med masse forskjellig til ham :) det får holde :p

Här har jag bett han om att se vad han önskar sig och sedan visa mig så jag har något att gå på . Då han gillar att spela på ps4 och dator så blir det nog ett par nya headset :)

Vi reiser på I kveld med Ylvis med hotell i Oslo istedenfor å kjøpe julegaver til hverandre i år :)

Her skal han få langrennski, sko og staver. Av den enkle grunn at vi bor nærme fjellet og går ofte til fjells om vinteren. Og han har ikke ski heller så :-)

Samboeren får en ulltrøye han har ønsket seg. Jeg har bursdag like etter jul, så har ønsket meg en fellesgave. Er ei veske jeg ønsker meg for 3.år på rad. Haha. Men tror ikke han har kjøpt den i år heller, så kjøper den vel selv på nyåret :p

Back
Topp