Julegave tips ?!

penger på sparekonto[:)] evt en lekebil ved siden av

Hadde ikke kjøpt noe bare for å kjøpe.

Spar pengene til senere eller gi han noe praktisk ( utedress,regndress,vintersko o.l )
Han får nok MYE leker fra andre.

ORIGINAL: StinkiStini

Spar pengene til senere eller gi han noe praktisk ( utedress,regndress,vintersko o.l )

Han må jo få en gave fra mor og far..siden søsken får [;)]

Han får mye klær fra andre familie medlemmer..så jeg tenkte kanskje jeg kunne kjøpe en leke som bare ble hans.. Men fantasien er ikke på topp...

ORIGINAL: !VærtHerFør!

Han får mye klær fra andre familie medlemmer..så jeg tenkte kanskje jeg kunne kjøpe en leke som bare ble hans.. Men fantasien er ikke på topp...

Såklart han skal få en gave.
MEN hadde ikkje kjøpt noe leker for 1000kr bare for å gi han noe.
Da hadde jeg spart pengene, og heller gitt han en liten ting på julekvelden.
Om du tar en tur i lekebutikken finner du garantert noe som faller i smak, det er jo tusen ting der.

Såklart han skal få en gave.
MEN hadde ikkje kjøpt noe leker for 1000kr bare for å gi han noe.
Da hadde jeg spart pengene, og heller gitt han en liten ting på julekvelden.
Om du tar en tur i lekebutikken finner du garantert noe som faller i smak, det er jo tusen ting der.

Nei, tenkte ikke på så dyr gave.

Men jeg sliter alltid med å finne gaver til gutter...Jenter er så mye lettere!! Hva er det en gutt på 1 år er intr. i da?? he he.. Like slitsomt som en mann på 30...

Du kjenner ikke noen som lager og maler slike trelastebiler da? Kunne du fått med navnet hans på...

Sånn sykkel med ring rundt for å ikke falle av og stang bak som mor eller far kan styre med :-)

ORIGINAL: Snickers

Sånn sykkel med ring rundt for å ikke falle av og stang bak som mor eller far kan styre med :-)

God idè ! [:)]

ORIGINAL: Snickers

God idè ! [:)]

Det skal mini i huset her få[;)] Har hatt tidligere til eldsten også- og den er genial når det ikke er så gøy å sitte i vogna også :-)

Back
Topp