Julegave tips?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Hva skal dere kjøpe til mannen og evnt barna?

Jeg hadde tenkt til å kjøpe billetter til Ylvis i spektrum, men var selvsagt utsolgt for sitteplasser. Så da gikk den planen i vasken. Så trenger råd og tips!! :)) <3

Her ble det ullvang genser og moods of norway forede joggesko til mannen! Også spleiser vi på color fantasy cruise til jul og bursdags-gave... Har bursdag i januar begge to! Blir liksom siste turen med bare oss tre før babisen kommer! Loppa på 3 får hello kitty cd-spiller, mikrofon, frøken kanin-bamse, bæresele til dokka si og puslespill :) gleeeeeder meg til de skal åpne gavene sine ❤️

Jeg og mannen kjøper ikke noe som legges under juletreet i år. Vi sparer heller til en deilig ferie til neste år, har ikke bestemt oss for når og eventuellt hvor. Det tar vi etter at babyen er ute. Til guttungen har vi kjøpt brannmann sam brannstasjon, ei bok, 500kr på kontoen, løvungen fra karsten og petra.

Vesla får skisko, bæresele til dukka og penger på konto.
Mannen fikk nettopp et bilde til 8000 kr i bursdagsgave, så han får ikke store greiene.
Barbermaskin eller to gensere som han ønsker seg.

Her får mannen ingenting (ikke jeg av han heller), men vi kjøper en ting til hver fra guttungen. :)
Guttungen veit vi ikke helt, men noe duplo og et gulvteppe til rommet sitt. Har ikke det helt klart enda. :)

Mannen får ski i fra meg og kule sko i fra sønnen våres:)
Lille mannen får star wars figurer, lego chima og klær.

Jeg skal kjøpe gavekort på ølsmakekurs til kjæresten, pappa, lille bror, sviger bror og svigerfar og øl. :)

Han får favoritt deodoranten sin, da denne nesten er tom og han sa han trengte ny. Og jakke.

Jenta får billedlotto, puslespill, lue, mummitrollet film og en ting til som vi ikke har klart å bestemme oss helt for hva skal være. Men mulig det blir leke støvsuger.

Det ble brio togbane :-) støvsugeren får vente. :-)

Last edited:
Snuppa her har fått ski nå når det var snø, og så får hun en sånn giga pakke med playmo hesteranch :-) Hun har og fått nytt bilsete :p Så hun har fått i plentyvis.
Jeg skal gi noe ekstrautstyr til Kenwooden - kuttegreier som han ønsker seg, og så tenkte jeg å kjøpe en sånn "utebukse" typ bergans eller sånn. Så også den ordelingsboken som hadde vært litt morsom å gi - men vi får se :-)

Samboer får ny dress, da den gamle er forliten;-) Snuppa får akebrett og lekestøvsuger:-)

Back
Topp