Julegave til vår 10 mnd gamle nevø

cams83

Forelsket i forumet
vår lille nevø er 10 mnd i julen, og vi er virkelig i tenkeboksen når det kommer til julegave til han. Moren hans handler MYE klær til han, så det trengte de visst ikke, leker trengte han, så vi lurte på å kjøpe en trekulebane noe ala dette: http://lilleprinsen.no/Skip-Hop-Treetop-Friends-Kulebane , eller er det andre ting til gutter i den alderen? Er så lenge siden våre var babyer.
 
Så jo veldig kjekk ut den da:D evt kan du gi småbiler eller kanskje en gåvogn?:)
 
Vi kjøpte en sånn fra Brio og den har hun bare brukt noen ganger.

Det var mer populært sånn Brio treeske hvor man kan ta klosser ned i.
 
Min erfaring er at slike ting ikke blir mye leket med. Anbefaler heller ting som varer litt lengre, som feks byggeklosser, duplo, togbane, puttekasse, pekebøker, lekebiler (ikke sånne småbiler, men litt større beregnet under 3 år), koppestell, singsangkort...
 
Min erfaring er at slike ting ikke blir mye leket med. Anbefaler heller ting som varer litt lengre, som feks byggeklosser, duplo, togbane, puttekasse, pekebøker, lekebiler (ikke sånne småbiler, men litt større beregnet under 3 år), koppestell, singsangkort...
Ja duplo er jo populært her også:D
 
Duplo er populært og klosser generelt . Det meste med lyd er jo kjekt . Fisher price leker, biler osv er jo kjekt .
 
SingSang-kort! Fikk det til snuppas første jul, veldig greit sånn at vi foreldre fikk lært oss flere sanger, og nå som hun er blitt litt eldre leirer hun selv fram sanger hun vil vi skal synge :)
 
Vi kjøpte servise i sånn hardplast med skål, fat, kopp og bestikk til vår nevø i fjor, de ønsket seg servise til ham. I år har vi kjøpt samme type til to små nieser vi har fått i år, og nevøen får togbane fra brio.
 
Gutten min fikk dette i julegave da han va 10 mnd: Lekedatamaskin med dyrelyder, hund for å dra etter seg, hamster som laga lyd og triller rundt på gulvet (zsu zsu?), gåvogner, treklosser, badeleker, bøker +++. huska ikke alt.
 
Gutten min på 11 mnd fikk nettopp en slik traktor http://www.br.no/vaare-kategorier/treleker/babyleker-av-tre/br-traktor?id=633178&vid=118213 i gave av min pappa og stemor, han elsker den og har lekt utrolig mye med den. Vurderer å kjøpe mer i denne serien til han selv til jul og bursdag. Jeg har oppdaget at ofte er de lekene jeg tror er spennende ikke av interesse og andre ting kjempe gøy. Gå heller for noe enkelt med flere funksjoner. Vi vurderer å kjøpe bondegården i samme serie.
 
Duplo er alltid populært! :) Gutten vår fikk sine første duplo klosser før han var 1 år, nå er han 3 år og leker fortsatt mye med duplo klosser :) :)
 
Duplo er det ikke alle som leker med, jeg ville undersøkt om de liker det før man kjøperdet. Ellers kan bli sittende med mye duplo som omtrent ikke blir brukt.

Hva med en gåbil?
 
Back
Topp