Julegave til ungen i magen?

huzky

Gift med forumet
Kommer det til å ligge en julegave under treet til magetrollet deres?

Nei, det tror jeg ikke Vi har iallfall ikke kjøpt noe..

Vet det er noen som har kjøpt inn. Har forsøkt å si at hun ikke er født enda, men det hjelper visst ikke..

regner ikke med det, synes det er greit å vente til hun er født

Vet at besteforeldre/ tante ønsker å kjøpe inn en del utstyr for oss men om vi får det til jul eller utenom vet jeg ikke ..  De har ihvertfall bedt om å få lista over hva vi trenger... :P 

Ikke gave til babyen nei, men vi har ønsket oss endel utstyr til oss slik at vi slipper å kjøpe alt selv...og vet det er noen som kjøper det...

håper vi får litt utstyr vi også. sist fikk vi et par pakker til lillemann i magen, men tror kanskje ikke vi får det denne gangen

Vet at det kommer noen til lillegutt ja. Selv om jeg prøver å si fra at han ikke er født ennå. Menmen. :p

ikkje son egentlig nei. men vi har også ønska oss litt utstyr som vi kanskje får..

Nei ikke i fra oss,  men andre han kjøpt. Synest heller de kan vente med gaver til fødselsdagen ! :) 

Vi kommer nok ikke til å gjøre det. Men har ei venninne som har kjøpt en gave til meg og han lille i magen fra sønnen hennes :)

Nope..

Dette er nok min sist jul der gavene er til meg:P hahha...

Syns ikke det er så nødvendig og bruke mine eller andres penger på når han ikke er føde enda.. han får jo masse masse masse ellers:P hverdag er julaften jo :P

marley88 skrev:
Nei ikke i fra oss,  men andre han kjøpt. Synest heller de kan vente med gaver til fødselsdagen ! :) 

Nei. Vi har iallefall ingen slike planer, og kan egentlig ikke tenke meg at noen andre kommer med noe heller. Bedre å vente med det til fødselsgave:))

KajaSH skrev:

Nope..

Dette er nok min sist jul der gavene er til meg:P hahha...

Syns ikke det er så nødvendig og bruke mine eller andres penger på når han ikke er føde enda.. han får jo masse masse masse ellers:P hverdag er julaften jo :P

Har tenkt det samme! Er egentli litt trist ettersom jeg elsker pakker. Men får trøste meg med at til neste år får vi nok mye å pakke opp, og vi setter nok like stor pris på det som noe annet. for da er det sikkert ting vi har ønske oss til lillegutt :D

Nei for meg blir det feil å legge gave under treet til noen som ikke er her.

Hehe bare vi som har ønsket oss til barnet??=p Altså vi har sagt de kan skrive det i vårt navn og at det er frivillig og ikke tvang. Men de fleste ville selv kjøpe til babyen og ikke til oss. Vi ønsker ikke til oss siden vi har alt og ikke har plass i en liten leilighet.

Hadde vært litt rart om det sto i barnets navn,men okei når det står i vårt navn...

har ønskt meg babyutstyr fra foreldrene mine - da altså dyrere ting som vognpose og city bag.

Også ønskt oss ting til babyen fra besteforeldre som bruker å kjøpe ubrukelig gaver. Heller få noe nyttig enn en gipsfigur som aldri verken blir brukt eller sett på.

Ellers har jeg kjøpt en globus som skal stå til pynt på rommet, den har jeg pakket inn til han og skal under treet =)

Back
Topp